czwartek, 11 września 2014

Jak łatwo zrobić czapkę dla lalki? Bez szycia :)

Już jakiś dłuższy czas temu widziałam na Twoje DIY (link w nazwie) inspirację na ozdobę z rolki po papierze toaletowym. Ponieważ okazało się, że rozmiar jest dobry dla lalek, więc zrobiłam trzy czapki. Lepiej rozmiarem pasują do Monster High, ale dla Barbie też ujdzie :)
Najpierw zaprezentuję moje czapki i szaliki, które powstały z resztek nitek po obcięciu pompona:
 Tutorial na parasolkę już wkrótce :)







I torebka:

A tutaj zdjęcia z Twoje DIY jak zrobić taką czapkę:
Natomiast Klotylda po powrocie do domu przebiera botki na wygodne kapcie:



3 komentarze:

  1. Te czapeczki mnie powaliły! Pomysł jest przedni i bardzo twarzowe te dodatki! Papcie dla lalek na pewno się przydadzą na chłodne, jesienno-zimowe wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczki pewnie się przydadzą niebawem. Torebka i buciki (obie pary) są, jak dla mnie, gwiazdami tego postu. Takie realistyczne, naturalne i z charakterem! Czekam na tutorial parasolkowy, bo uwielbiam parasolki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: nice hats. I also like shoes. Great job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...