piątek, 30 września 2016

Rivoli + Toho = Love

Zakochałam się w tych koralikach i ich połączeniu :) Moja Mama nie miała pomysłu na suknię, ani na biżu -kolor jakoś razem wybrałyśmy jak byłam u niej na wakacjach z chłopakami, a biżu postanowiłam jej podarować na urodziny :) Kolor sukienki to był strzał w 10 - moja Mama wyglądała prześlicznie -  i jeszcze te błyszczące kolczyki dopełniły całości - nie mogłam się na nią napatrzeć :)
A taki oto komplet dla niej zrobiłam:


 Oczywiście tył też oplotłam, bo mi się tak bardziej podoba - tylko zdjęcie obrócone, bo mi bloger robi psikusy :)
Mama zadowolona i wyglądała cudnie, więc nie jest źle :) A jak Wam się podoba?

Kolejny wpis już w poniedziałek, bo mam do Was ważną sprawę :)

8 komentarzy:

  1. Przecudny komplet! Nie dziwię się, że Mama była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafirki były śliczne, ale te miętowe podobają mi się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, też uwielbiam oplecione Swarki! Ten komplet jest idealny, przepiękna zieleń :) ja za dwa tygodnie idę na ślub i mam zamiar sobie zrobić cały komplet - długie wiszące kolczyki, wisiorek i bransoletka, a użyję do tego kryształków emerald + złotych toho :) mam nadzieję, że się wyrobię, bo dopiero wczoraj zrobiłam zamówienie :P
    a za to kilka dni temu skończyłam bransoletkę dla Panny Młodej, kryształki Iridescent Green oplecione beżowymi toho - ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek, kolczyki wyglądają jak maleńkie szafirowe słoneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirko! Prześliczny jest ten Komplecik, Kolor Cudowny i taki Elegancki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolczyki więc na pewno jeszcze dodały uroku szacownej damie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Mamie dobrze, mając tak
    uzdolnioną Córkę - śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...