niedziela, 11 lipca 2021

To teraz bożonarodzeniowe

 Zdjęć tych moich kartek których natworzyłam mam strasznie dużo na telefonie, a już miejsca zaczyna brakować, więc spodziewajcie się kolejnych kartek w najbliższej przyszłości... muaahahahaaa...







Oczywiście część z nich już w świecie... Bo nie nadążam z publikacjami - wciąż mam inne sprawy. A teraz akurat szukam bajek dla dzieci (bo cały lipiec pracujemy), no i odpoczywam po ciężkim dniu walki z chwastami (Mężuś mi pomógł i jedną część ogrodu mam zrobioną - jeszcze 3...). Moi chłopcy wrócili właśnie z dwutygodniowych wakacji u cioci i kuzynostwa. Ale była cisza i spokój w domu! Mogli by jeszcze ze 2 tygodnie zostać ;) Jak ich nie było to miałam jeszcze bardziej niż zwykle wytężony czas pracy, bo musiałam zrobić porządki z ciuchami i nie tylko (zamówiłam nową szafę do sypialni) No i wreszcie poszerzył mi się pokój, bo wcześniej pudła i kartony z przydasiami i włóczkami i takimi "do zrobienia" stały na podłodze w sypialni, a teraz nareszcie idzie przejść swobodnie :D Jednak co 3 szafy to nie 2 :DDD Teraz się wszystko mieści. I tylko nie wiem czemu wszyscy, którym o tym opowiadam pytają: "Ciekawe na jak długo?" :D No zobaczymy, ha ha ha  :D To do napisania :)


4 komentarze:

  1. No właśnie ciekawe na jak długo. Postawa to systematyczność ale z tym to krucho u Wszystkich. Trzeba na bieżąco oddawać do caritasu
    Ja robię porządek w ciuchach dwa razy w roku a i tak ciągle mam za mało miejsca. A może by tak nie kupować nowych ;-).
    Karteczki urocze , podziwiam że tak Ci szybko to idzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak! Na jak długo??? Tobie wszystko, absolutnie wszystko, się przydaje, więc... to i tak za mało! Pamiętam kiedy Twój młodszy Synek miał się urodzić...a tu patrz! Już se na wojaże do rodzinki jeździ! Niesamowite, jak ten czas szybko płynie...
    Karteczki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirko, w razie czego można postawić czwartą szafę:) Karteczki są śliczne, moją uwagę przyciągnęła ta z... brzuchem Mikołaja:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, to Ty masz tak jak ja z książkami :) Przybywają i trzeba ładnie je przecież przechowywać na półkach, a nie w kartonach :) A tak długo jest porządek, aż nie zabraknie miejsca i trzeba będzie myśleć o kolejnych regałach :)
    Uściski
    Ps. Super kartki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...