piątek, 23 grudnia 2022

Wesołych Świąt 2022

 I szczęśliwego Nowego Roku 2023 :)

A poniżej moje dwie serwetki- wreszcie się wzięłam i pochowałam wystające końce nitek- czego nie cierpię, no i zblokowałam- czego też nie lubię. Biała jest największą moja pracą z kordonka jak dotąd. Nie pisałam nic wcześniej bo mamy sezon chorobowy w domu- chłopcy w grudniu byli tylko tydzień w szkole bo ich jakieś choróbsko dopadło i nie mogli przestać kaszleć. Nawet mojego męża siekło, a on raczej rzadko choruje. Grunt że już jesteśmy prawie zdrowi i możemy jechać na święta do teściów. Także jeszcze raz wszystkiego najlepszego i do napisania  :)








4 komentarze:

  1. Prześliczne serwetki, podziwiam.
    A ja właśnie chora na same Święta.
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam się podpisać, to ja -Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki bomba, świetne wzory . Zdrowia dla Was wszystkich życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwetki stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...