wtorek, 23 maja 2017

W moim magicznym ogrodzie...

Zacznę od rozdawajkowego wpisu, bo nie wiem co zrobić - w końcu wybrałam inne imię indiańskie -tak jak przepowiedziała Ola :D Jestem Wódz Magiczne Piórko :) A w sumie, co mi tam - były 3 propozycje (chociaż Zosiu to co podałaś to indyjskie imiona, a nie indiańskie), więc postanowiłam, że wszystkim trzem dziewczynom coś wyślę :) Za Wasze dobre chęci :) Z tym że dopiero w czerwcu, chyba że uda mi się wyrobić z tym moim dniem dziecka szybciej... A dla Ciebie Eluniu dołożyłabym do paczki urodzinowej jeśli się zgodzisz? Chwilotrwaj - poproszę o adres na maila, bo do Zosi i Eli mam adresy :)

A teraz zapraszam na małą wycieczkę do mojego ogrodu - z roku na rok jest piękniej :)




Szafirki już przekwitły, ale za to teraz kwitną na biało te szare kępy kwiatów z przodu - nie wiem jak się nazywają...
Taki mam cudny widok z okna wiosną:
Teraz już tulipany i narcyzy też poprzekwitały, ale wychodzą nieśmiało kosaćce i iryski.

  Z kolei pod tymi kwiatami kryła się cudna niespodzianka:
Gniazdko z pisklakami! Jak pracowałam w ogródku to słyszałam popiskiwanie, ale nie mogłam zlokalizować źródła - no w sumie nic dziwnego bo dobrze się ukryły :) Ale przyuważyłam sikorki z jedzeniem dla pisklaków w dzióbkach i odkryłam skąd pochodziły skrzekoty :)


Niestety moje maluchy szybko urosły i już wyfrunęły z gniazda... Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócą - to było miłe słuchać ich pisklenia podczas pracy w ogrodzie i chować się za rogiem domu, gdy rodzice przynosili im robaki :D Pod wiatą mamy chyba też jakieś gniazdo, ale nie zlokalizowałam i nie wiem co to za ptaki. Muszę poszukać na necie jakąś dźwiękową encyklopedię i sobie poszukać - jak znajdę czas :)

I jak Wam się u mnie podoba?

13 komentarzy:

  1. Pięknie w Twoim ogrodzie. Trzymam kciuki za powodzenie indiańskiego Dnia Dziecka, niech się wszystko uda !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Upsik! To moje ADHD! W wyszukiwarkę wrzuciłam hasło "indiańskie imiona" a wyskoczyło coś innego! Ale starałam się.

    A ogród masz cudny. Wspaniały pomysł z płotkiem z desek. Tyle ciekawych, kolorowych, romantycznych i tajemniczych zakątków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. WODZU MAGICZNE PIÓRKO,nieźle to wymyśliłaś ,nawet już zapomniałam o urodzinach,jak najbardziej mogą być dwie niespodzianki w jednym,lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekły mnie kwiatki z pierwszego zdjęcia. Imię masz bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie ,nawet ptaszki to widzą ;-D Chyba bardziej pasowałoby imię Magiczny koralik zważywszy miłość Twą do tworzenia biżuterii :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wspaniale kwitną u Ciebie kwiaty! Jest wesoło, kolorowo i bezpiecznie, skoro ptaki budują tam gniazdka! Tak jest u dobrych ludzi ... :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka. Tyle szczęścia. Na pewno wrócą, szykuj ziarenka na powitanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mirko! Ogród masz wspaniały,Pełno kwitnących różnorodnych kwiatków , jest ślicznie i kolorowo - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Mireczko! Zdecydowanie za rzadko się chwalisz swoim ogrodem. Wiem, wiem, Wódz Magiczne Piórko wiecznie zalatany i na niedoczasie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały ogród! A sikoreczki cudowne! Zawsze chciałam zrobić zdjęcie ptakom, do tej pory się nie udało..Gratuluję refleksu

    OdpowiedzUsuń
  11. moge tu zamieszkać?
    będziemy prowadzić długie rozmowy o życiu i śmierci...
    a rano...zrobię jajecznicę! ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...