czwartek, 10 maja 2018

Zrobione z mamą - recykling :)

Znów mam zgłoszenie do zabawy w KTM :)
Jako że uwielbiam recyklingowe prace, a teraz jeszcze pracuję w świetlicy, to co chwilę coś działamy w tym temacie :) Najbardziej upodobałam sobie rolki po papierze toaletowym :D Są łatwo dostępne i wdzięczne w obróbce :D Sami zobaczcie co można z nich wyczarować:
Powyższego  motyla robiłam z moim Maluchem, który ma 3 latka -jak ten czas leci... A te motyle poniżej robiły dzieci na świetlicy - nie są to wszystkie, bo część zdążyła swoje prace zabrać do domu, zanim się pokapowałam, że trzeba cyknąć fotę.... No i nie mają oczu i czułków, bo czekaliśmy aż wyschnie farba...

 A tego smoka robił też mój Maluch, z tym, że oczy zostały szybko oderwane - chyba mu się nie podobały ;)

 No i praca wielkanocna na świetlicy - potrzebna jest tylko rolka, tył od bloku technicznego i kawałki waty, a jaki uroczy króliś :)
 Jeszcze będą dwa posty recyklingowe, bo naprawdę lubię recykling :D

9 komentarzy:

  1. Mirko! Ciekawe i Ładne ozdóbki powstały - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe prace. Tak, rolka po papierze jest bardzo twórczym materiałem dla dzieci. Niewiele trzeba aby coś powstało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jakie cudeńka można z rolek po papierze wyczarować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać, rolki papierowe to wdzięczny materiał do prac ręcznych! Super! Masz utalentowanych Synów!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że rolki po papierze dają mnóstwo możliwości.
    Sympatyczne prace.
    Dzięki za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa baza inspiracji :D Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...