piątek, 1 czerwca 2018

Kowbojki

Jako że w tym roku robię Kowbojski Dzień Dziecka, więc szukałam pomysłu na zaproszenia. Znalazłam na pintereście :) I doszukałam się bloga Stacey:
I zrobiłam swoje buty. Pomysł mi się bardzo spodobał, bo mogłam wykorzystać resztki różnych papierów, a poza tym jest pięknie :)
Moje kowbojki inaczej się otwierają, no i wszystkie elementy wycinałam ręcznie - narysowałam sobie wzór na kartoniku i od niego odrysowywałam, a podejrzewam, że orginał jest z wykrojnika, chociaż nie ma chyba o tym wzmianki... Nie znam się. Nie wiem też czy tak wierne odwzorowanie czyjejś pracy to nie plagiat czy coś? A może lift?

 Te 4 buty poniżej są moimi ulubionymi i szkoda mi się z nimi rozstawać... Są takie piękne... Ale ze mnie samochwała :D Ale naprawdę mi się podobają :)

A co Wy o nich myślicie?

11 komentarzy:

  1. Mirko! Pomysł Wspaniały, A kowbojki są przepiękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kowbojki, ciekawy pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te zaproszenia! Pięknie je wykonałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne !!! Lubię takie nietypowe kształty kartek .Według mnie to zainspirowałaś się .Oryginalny pomysł pokazany ,link do źródła pomysłu też :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wg załączników w pintereście
    kowbojków jest mnóstwo i to
    bardzo podobnych, więc nie miej
    dylematów i ciesz się swoimi
    butkami, bo są SUPERAŚNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kowbojki, szkoda że są one tylko papierowe. Nosiłabym z radością te niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zaproszenia :) Napisz proszę do mnie na maila aniq.klim@gmail.com , poda, adres do wymianki Moja Kartka. Ana

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, Kowbojki są genialne! Napisz do mnie w sprawieswymiany kartkowej sierpień zwierzęta, podaj mi swój adres. Justyna.tyszko@gmail.com
    Justiti

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...