piątek, 17 stycznia 2020

Czy jest tu ktoś?

Bardzo długo mnie tu nie było...
Ale do Was zaglądam na bieżąco i podziwiam co tworzycie. Ja też troszkę działam, ale naprawdę niewiele, bo po prostu nie mam czasu. Oprócz tego, że jestem sołtysem i pracuję jako animator i koordynator na świetlicy, to jeszcze od września jestem nauczycielem w nowo otwartym oddziale przedszkolnym, więc mam naprawdę dużo pracy. Często jestem też tak bardzo zmęczona, że po prostu nie mam siły nic działać...
I dlatego też się tu nie pojawiam.
Biorę udział też w kilku zabawach, ale na pisanie nie starcza mi czasu. Kiedyś pewnie wrócę do bloga, no i może będę tu co nieco wrzucać czasami, ale nic nie mogę obiecać.
Z moich ostatnich prac- 2 karteczki na powitanie siostrzenicy - jedna dla rodziców, a druga dla Kruszynki:


Robiłam też zaproszenia dla koleżanek i kolegów moich chłopców na urodziny:





Teraz wyszywam metryczkę dla Kruszynki i muszę zrobić dla dzieci żółwia na szydełku... Kiedy ja to ogarnę? Tego naprawdę nie wiem. Także do usłyszenia kiedyś :)

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów i zwolnij nieco
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. długo cię nie było-praca jest ważna ,a ty żadnej sie nie boisz

    OdpowiedzUsuń
  3. jest, jest i pozdrawia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz takie interesujące zajęcia. Powodzenia! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację wszystkich Twoich planów!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace, a i sama Twoja codzienność bardzo ciekawa i inspirująca. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...