wtorek, 2 marca 2021

Filciaki - nareszcie je zrobiłam :)

Miałam je baaardzo długo na liście "do zrobienia" i chociaż tylko 3, ale nareszcie są :)
Mogą być jako zawieszki, chociaż ja używam serduszka jako poduszeczki na szpilki :)


 

 Moim niekwestionowanym faworytem jest właśnie to piernikowe serduszko zgapione od Paulette Racanelli :)

W planach oczywiście mam więcej takich, ale teraz akurat nie mam czasu, bo haftuję obrazek na komunię do siostrzenicy męża. Zresztą ja to mam tysiąc planów na minutę i wszystko bym chciała,  tylko czasu i zapału mam za mało. Często coś zacznę a później brakuje mi motywacji żeby skończyć. Dlatego już teraz robię ten obrazek na maj... A kocyka pogodowego nadal nie skończyłam... może do końca tego roku mi się uda... kto to wie.  To do napisania :)

2 komentarze:

  1. piękne szyjątka,chcesz kłuć takie piękne serce?????żartowałam,tez bym tam szpileczke wcisneła

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...