środa, 16 czerwca 2021

Lato

 Uwielbiam takie urocze "wiejskie" widoki. Malwy to piękne kwiaty i są takie sielskie . 


 Kocham też wianki:


Czy ktoś wie co to za roślina? Gdzieś ją widziałam i chcę mieć w swoim ogrodzie, ale nie wiem jak się nazywa. 

 Parę ujęć z mojego ogrodu. Ile pracy mnie on do tej pory kosztował... A ile jeszcze przede mną 😱
Tu tylko niewielka część. Wszystko praktycznie zrobiłam tu sama. Nawet chodnik położyłam 😁
Na samym początku jak się wprowadziliśmy to pomagali i uczyli moi rodzice. Mój mąż też pomaga i do lżejszych rzeczy wołam też do pomocy chłopców. Ale nasadzenia to wszystko moja robota. I pielenie... A mamy pół hektara ziemi, czyli od cholery 😂 Jak to stwierdził mój dziadek- dla maszyny za mało, a dla człowieka za dużo. 









5 komentarzy:

  1. No tak robota ponoć kocha głupiego :-) ale sporo jej włożyłaś aby osiągnąć taki fajny efekt. Myślę, że było warto bo teraz jest co podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogrodzie zawsze jest dużo pracy, ale jak cieszą efekty wiesz już na pewno też;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ze skrzynkami. My w tym roku mamy donice przy schodach. Mniej pielenia, tylko trzeba pamiętać o podlewaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam sadzić malwy w ogrodzie ale za każdym razem obsiadały je kosmiczne ilości mszycy. Szkoda bo są piękne. Ta roślina na zdjęciu to chyba jakaś róża pnąca. Słabo widać liście a jest ich kilka rodzajów. Tworzenie ogrodu to ciężka praca ale satysfakcja ogromna. Stworzone zakątki są już urocze, gratuluję! Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród to coś wspaniałego, taki własny skrawek raju na ziemi. A Twój wygląda przepięknie.
    Uwielbiam malwy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...