wtorek, 10 stycznia 2023

Do kompletu koszyczki

 Razem z dywanem zrobiłam dla dziewczyn koszyczki na spinki i inne drobiazgi. Wzorów szukałam na Youtube- niestety nie podam linków bo nie pamiętam.  Zresztą jest tam tego tyle że ciężko się zdecydować. Wybrałam te wzory które mi się podobały i trochę też modyfikowałam do moich potrzeb. 

Pierwszy z pokrywką:






Drugi:

Trzeci:

Ja jeszcze z miesiąc będę w domu, bo kość się jeszcze do końca nie zrosła. Więc być może wrócę do pracy po feriach. Palca jeszcze zginać nie mogę, trochę jeszcze opuchnięty i robi się fioletowy jak mam zbyt długo stopę na dół. Ale rana już się ładnie zagoiła i jak zblednie to prawie nie będzie śladu. A jaka teraz zgrabna stópka :) Chłopcy już drugi tydzień chodzą do szkoły, mimo że jeszcze trochę rano pokasłują, ale podobno ten kaszel może się długo utrzymywać. Siostra chora razem z moją chrześnicą wylądowała w szpitalu na kroplówkę (niby odwodnienia po grypie), druga jej córa złamała paluszek u rączki. Najmłodsza bratanica wylądowała na kilka dni w szpitalu (wirus RSV). Nawet mój dziadek który tak rzadko choruje teraz go złapało. Jakaś masakra- grudzień/ styczeń z tymi choróbskami. Dobrze że u nas już po, także pozdrawiam serdecznie i ciepło, przesyłam życzenia zdrowia i do napisania  :)

5 komentarzy:

  1. Mireczko, koszyczki bardzo ładne, praktyczne i dekoracyjne.
    Chyba wszyscy teraz chorują.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia życzę dla całej Mireczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki bardzo fajne i super że przypasowały do dywanu. Był jak nic fajny prezent. Co do chorób to zimą mamy tak jak wiosnę to i choroby się mnożą. Ja tez już 4 tydzień jestem chora i nic nie zapowiada się żeby było lepiej , skończy się pewnie na antybiotyku :-) No cóż mam cichą nadzieję że Nowy Rok będzie w zdrowiu czego i Wam bardzo życzę.
    Coś chyba u Ciebie przegapiłam bo nie wiem co z Twoją nogą, ale jak piszesz jest już lepiej i nich tak zostanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Piękne te koszyczki, bardzo praktyczne i śliczne :)
    Ja bardzo chorowałam w grudniu, teraz jest taki okres że choróbsko łapie niemal wszystkich :/ Dużo zdrowia życzę dla całej rodziny!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...