czwartek, 25 maja 2023

Komunijne

 Pamiątki w postaci obrazków i karteczek








Teraz robię chłopca z serii tego ostatniego obrazka- dla mojego Chrześniaka. Jak skończę to pokażę  :)

Edit: 25.05 Post miałam przygotowany już dawno, a obrazek dzisiaj wrócił z oprawy więc pokazuję. Do kompletu mam piękny album od Małgosi X -Małgosi X - można zobaczyć u niej na blogu. Jest fantastyczny i jestem pewna że będzie wspaniałą pamiątką dla mojego Chrześniaka- on jest z tych dzieci dla których pieniądze nie są najważniejsze i wiem że z ciekawością będzie czytać opisy królów polskich.

Od świąt Wielkanocnych mnie nie było tutaj i wczoraj nadrabiałam zaległości w czytaniu Waszych blogów. Chciałam zostawić komentarze, ale po przeczytaniu posta na blogu Janeczki nie dałam rady. To straszna wiadomość i taka nagła... wogóle nie przypuszczałam... chociaż już długo się nie odzywała... teraz też nie mogę powstrzymać łez, więc na dzisiaj tyle... Do napisania...


3 komentarze:

  1. Mireczko, wspaniałe pamiątki, szczególnie haftowane obrazy robią wrażenie.
    Z przykrością przeczytałam o śmierci Janeczki.
    Serdeczności
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te komplety choć dziwię się że nie oprawiasz ich sama tylko oddajesz ro ramiarza, ale wiadomo każdy robi jak mu pasuje. Fajne te wszystkie hafty, ale na pewno sporo czasu kosztowało ich wyszywanie. Mam nadzieję że obdarowani to docenią.
    Album u Małgosi widziała, a Janeczki niestety nie znałam ale każda śmierć boli !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pamiątki, mnóstwo pracy, ale za to zrobiłaś coś, co jest na lata i co sprawia, że obdarowani będę się uśmiechać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...