poniedziałek, 9 września 2024

W moim ogrodzie

 Jest pięknie 













Co roku robię zdjęcia w ogrodzie, bo lubię patrzeć jak się zmienia. Jest to żywe świadectwo mojej pracy włożonej w to, żeby było pięknie. Te zdjęcia nie są akurat najświeższe, ale mam wrażenie że czas jakoś przyspieszył i nie mam kiedy wchodzić tu i pisać... myślałam że przez wakacje będzie luźniej, ale nawet nie poczułam że mam urlop... wciąż się dużo dzieje, a jak się nie dzieje to mi się nie chce... nawet nie działam za dużo robótkowo, bo albo nie mam czasu albo sił i chęci. Więc będę wpadać co jakiś czas, ale v raczej nieregularnie. Do Was też zaglądam, choć czasem z miesięcznym poślizgiem... pozdrawiam serdecznie tych którzy czasem tu wejdą i do napisania  :)

3 komentarze:

  1. Zdaje mi się, że ostatnio to dość powszechny problem (u mnie też), że czas ucieka i nie wiadomo kiedy minęły np. 2 miesiące bez postu na blogu...
    Kolorowo miałaś i pewnie nadal masz w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ogród piękny i oby na to wystarczyło siły. Trzeba odpocząć. Pozdrawiam serdecznie)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię utrwalać na zdjęciach ogród. Niby te same rośliny , a co roku inaczej się wszystko prezentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...