sobota, 14 września 2013

Jak zrobić plecak dla lalek? Bardzo łatwo :)

Z takim plecakiem wystąpił w swoim serialu Jake:
 To był futerał na telefon/aparat kupiony za całe 6 zł w chińczyku :) Odprułam pasek, przecięłam na pół, a że mi się nie chciało go obszyć to zawinęłam brzegi do środka, żeby się nie siepały (nie wiem jak to się mówi po polsku - tak się mówi u mnie w rodzinnych stronach:) i skleiłam kropelką :)
Przymierzyłam do lalki na jakiej wysokości przyszyć szelki i je przyszyłam :)
Na Jake'u jakoś jeszcze ten plecak wygląda, ale dla barbie jest jakby przyduży, bo ona jest taka chuda :) Może dla niej służyć bardziej jako plecach turystyczny. Najlepiej wyglądałby pewnie na większych lalkach np. Moxie Teenz, ale nie miałam czasu przymierzyć i cyknąć fot, bo chciałam skończyć love story :)
 A tak wygląda wnętrze - jest nawet mniejsza kieszonka na rzep :)
 Jak to mówi My Froggy Stuff - Happy crafting! :D

A u mnie demolka w domu - dzisiaj mi chłopaki 2 ściany wyburzyli, a bajzel jak diabli, bo skuwałam też tynki i kafelki - jeszcze ze 2-3 tygodnie i może będzie wreszcie koniec, bo już dwa tygodnie haruję jak wół i wszystko mnie boli... Najważniejsze, że piec już czeka na montaż :D

W następnym poście kolejne love story - z innymi bohaterami :) Zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Pomysł z plecakiem świetny !!!
    Rozumiem co teraz przeżywasz - przeszłam to kilka lat temu i... teraz znowu siedzę na walizach - czeka mnie kolejna przeprowadzka :/ . Wszędzie kartony ... ale będzie dobrze :). Najprzyjemniejsze jest rozpakowanie i ustawianie wszystkich skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, że masz jeszcze siły na crafting;) Ja to wieczorem padałam jak długa, i kompa praktycznie nie włączałam;). Plecak wygląda super, zupełnie jak prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe! Ja też Cię podziwiam, że masz ochotę tworzyć i publikować mimo nawało prac przy domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no co Wy dziewczyny :) ja sobie te posty przygotowałam wcześniej - przed przeprowadzką - a teraz tylko dodaję parę słów o remoncie, więc nie ma co podziwiać :) bo nie mam siły, chęci, miejsca ani możliwości, żeby coś stworzyć w tym bałaganie, a poza tym wszystkie lalki i przydasie są w kartonach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za odwiedziny mojego blogu i komentarze :) Jak tutaj u Ciebie ciekawie - na dniach planuję "najazd" na Twój blog i czytam od dechy do dechy :) Cudeńka tu wyprawiasz! A foto komiksy uwielbiam! Pytałaś u mnie o kosz na śmieci, ten mój kupiłam z rok temu w sklepie Flo-Store.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...