niedziela, 23 listopada 2014

Karteczka jesienna :)

Dzisiaj karteczka, którą zrobiłam dla Agnieszki Ostrowskiej w ramach zabawy w Misiowym Zakątku - link. Myślę, że karteczka już dotarła, więc pokazuję :) Jaki zbieg okoliczności, bo to już druga karteczka, którą robiłam dla Agnieszki - pierwszą - świąteczną, pokazywałam w ostatnim poście, a teraz karteczka do tematu listopadowego - jesień:
Zgłaszam tą karteczkę na wyzwanie w Szmeku - link:
Ja jeszcze nie dostałam karteczki, ale jak przyjdzie to się pochwalę :)

U mnie w domu straszny bałagan zapanował, bo po przeniesieniu do sypialni postanowiłam już poprać ciuszki dla Dzidziusia - a trochę ich jest :) No a poza tym powyciągałam sobie materiały do szycia, bo tak mnie teraz wena naszła, że choinkowanie i bombkowanie na razie porzucone leży i czeka żeby to wszystko poukładać na miejsce, a to co do wysłania to wysłać. Ale wyraźnie czuję opuszczającą mnie wenę... A jeszcze chciałam poszydełkować trochę bombek i śnieżynek, ale nie wiem jak to wyjdzie, bo mi się coraz bardziej nie chce. No a poza tym coraz mi ciężej z tym wielkim brzucholem :) Jeszcze jakieś 7 tygodni muszę się pomęczyć...

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...