czwartek, 1 października 2015

Kolejna podstawka na taśmy

To już druga jaką poczyniłam, bo na pierwszej zabrakło miejsca :D
Tylko że teraz już mam ekspozytor i tam wszystkie wstążki i taśmy wiszą, więc na razie moje podstawki stoją bezużytecznie... Ale może wymyślę im jakieś inne zastosowanie :) Albo oddam w dobre ręce :)

Tutaj oba razem:
Ja już któryś dzień z kolei sprzątam, bo będą goście na weekend - Siostra Mężusia z rodzinką. No a bajzel się po tym remoncie narobił, że szok - wszędzie pył po ścieraniu gładzi, no a mój kochany Maluch raczkuje sobie i robi wszędzie ślady łapek i zostawia po sobie tony okruszków :D Więc w międzyczasie mycia mebli i drzwi zdążyłam dwa razy poodkurzać i powycierać podłogi, a jutro pewnie i tak znów będzie nasyfione... No cóż - taki już urok małych dzieci :) Jak Starszak był w tym wieku to strasznie mnie to denerwowało, a teraz mam olew :D no bo w końcu przecież niedługo z tego wyrośnie, więc nie ma się co spinać :D No to pozdrówka - idę dziergać :)

8 komentarzy:

  1. A ja moje wstążki trzymam w kartonie,a też przydałoby mi się coś takiego.Muszę pomyśleć nad takim jak to nazywasz ekspozytorem.
    POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wstążki na razie są w koszyczkach, choć marzy mi się taki specjalny uchwyt na nie, może kiedyś.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym ekspozytorem , ale na podstawce sa różyczki a ja je lubie
    też mam gościowy weekend.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Współczuję tych porządków, ja muszę prawie codziennie odkurzać bo moje zwierzaki linieją na potęgę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie ;)
    też mam jutro gości... robimy sporą imprezę rodzinną :P od rana siedzimy z mamą w kuchni, teraz ja zrobiłam sobie przerwę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle super pomysł! Życzę udanego weekendu i dobrego humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki już urok małych dzieci i... kładzenia gładzi. Wiem od znajomych, że długo daje się we znaki. Stojaczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd ty masz na to wszystko czas? w kompleksy mnie wpędzasz-super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...