niedziela, 29 sierpnia 2021

Lalkowy pokaz mody

 Lalka się spodobała mojej małej bratanicy. I dostała moje imię :) Wreszcie obiecane i wyczekane zdjęcia lalki w ubrankach  :) 







A tutaj dowód że lalka się podoba:

 Jeszcze mi zostały 2 luźniejsze dni bo od 1 przyjdą nowe dzieci do naszego przedszkola, ponad połowa grupy. Jak co roku jestem przerażona. Nie lubię września. Za miesiąc,  dwa będzie lepiej bo dzieci potrzebują czasu żeby się przyzwyczaić. Mam tylko nadzieję, że żadna kolejna fala już nie przyjdzie i będziemy mogli normalnie funkcjonować. Trzymajcie się zdrowo i do napisania. 

7 komentarzy:

  1. O i na to czekałam !! Fajnie że laleczkę da się przebrać, dzieciaki to uwielbiają :-)
    Wrzesień ciężki dla wszystkich nie da się ukryć i dla dzieci i dla nauczycieli
    Pozdrawiam i trzymam kciuki co by się wszystko udało !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta lalunia wyszła, a te ubranka! Mój faworyt to torebka i buciki. Słodkie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero modnisia:) Świetne ubranka, można je zestawiać na wiele sposobów a lala wygląda wspaniale.
    Uściski Mireczko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...