poniedziałek, 28 lutego 2022

Harry Potter

 Znów. Miałam niesamowitą radochę tworząc te wszystkie zaczarowane rzeczy. Musiałam też je jakoś podarować, więc przerobiłam starą walizkę kupiona kiedyś za grosze. 


 Przy okazji moje chłopaki zrobiły sobie różdżki z patyków:

 Zrobiłam też latające świeczki- na żyłkach:
 Komplet biżu ze zniczem:
I zniczowa czekoladka:
 Szybkie zdjęcie zawartości tuż przed wyjazdem. Siostrzenica była zachwycona. A ja się cieszyłam widząc jej radość :) Na zeszycie jest wydrukowane logo domu w którym ona jest- Slytherin. Dla chłopców też zrobiłam zeszyty- Gryffindor, Huffelpuff i Ravenclaw.



6 komentarzy:

  1. Świetny prezent, a najważniejsza radość obdarowanej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent zrobiłaś extra a jak jeszcze obdarowana zadowolona to nie mam nic lepszego na duszę rękodzielniczki!! Fajny pomysł i dokonała realizacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mireczko, zestaw idealny, wszystko wygląda jak rekwizyty żywcem wyjęte z filmu o HP. Już widzę tę radość dzieci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tą walizką! To niesamowity i pełen magii prezent. Uściski Mireczko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś genialny pomysł. Wszystko idealnie oddaje ducha HP.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...