środa, 9 lutego 2022

Na inne okazje

 Kartki . "Wiszą" mi na telefonie, a mam jeszcze ogromne zaległości w pokazaniu twórczości rąk własnych. Dlatego tak na szybko dzisiaj wpadam i pokazuję :) 

Jestem też po zebraniu KGW i znów się zgodziłam . Niestety nadal jestem przewodnicząca... Wygląda na to że jestem niezastąpiona w tej wiosce... Może za 3 lata uda mi się wreszcie wywinąć z tego całego społecznikostwa... eh


Nie wiem dlaczego blog nie wykrywa wszystkich zdjęć- np poniżej jest screenshoot bo nie mogłam odszukać tego zdjęcia w galerii. 
A tak z innej beczki - moje dzieci bawią się jeszcze moimi zabawkami. To jedna z nich- mój tygrysek (wiem że to gepard ale dla mnie był tygrysem :) 

A w pracy masakra- dwoje nowych dzieci, jedno wciąż płacze a drugie jest mocno zaburzone, więc jestem wykończona. A do wakacji jeszcze tak daleko...więc  byle do weekendu dotrwać :) To do napisania  :)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki, zwłaszcza ta z liskiem mi się podoba. A takie zabawki przechodzące z pokolenia na pokolenia mają duszę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki zrobiłaś Mireczko a lisek jest przesympatyczny.
    Pojutrze już piątunio więc jakoś dotrwasz i może uda się troszkę odpocząć:))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluję ponownego wyboru na przewodniczącą. Widać dobrze się sprawiłaś w poprzedniej kadencji. Ja niestety z telefonu nic nie umiem zrobić no prawie nic a już bloga obsłużyć to masakra.
    Zarówno kartki jaki ten tygrysek super są .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki.

    To miłe, że tak ludzie w Ciebie wierzą i Ci ufają. Musisz być dobrą przewodniczącą.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...