sobota, 3 września 2022

Kwiaty w filiżankach

Zrobiłam na zakończenie przedszkola dla wychowawczyń mojego Malucha, który już nie jest wcale takim maluchem - zaczyna pierwszą klasę w szkole. Ja pierwszy raz będę sama prowadzić grupę. Tzn. miałam już zerówkę, ale w szkole wiejskiej gdzie było 6 dzieci. Później też byłam wychowawcą, ale drugim, bo pierwszym była koleżanka. No a poza tym miałyśmy grupę mieszaną 3-4 latki. A teraz jestem sama tylko z pomocą i to z 3 latkami. Jestem przerażona. 

Boję się też o Malucha jak sobie da radę w szkole. No i o Starszaka, bo nie był na zajęciach w swojej szkole w sumie od końca kwietnia. Nie mogę spać po nocach, bo wciąż myślę... Jestem wewnętrznie rozdygotana. I po tych pierwszych dwóch dniach zmęczona. Mam 4 dzieci które bardzo płaczą,  jedna dziewczynka rzuca się na podłogę, a druga to nawet nie płacze tylko tak wrzeszczy że ja w całej szkole słychać... wiem że to początki i że będzie lepiej z każdym dniem, ale cieszę się że w tym tygodniu były tylko 2 dni... 





Mój Maluch też zrobił dla swoich pań upominki - zrobił zakładki decoupage i breloczki z koralików hama. Jestem z niego dumna :)
Zdjęcia może nie są najwyższych lotów, bo były robione na szybko. Gotowa paczuszka dla każdej pani zawierała zakładkę, breloczek, mały krem do rąk i czekoladkę. Na zakładce z tyłu przykleiłam krótkie podziękowanie. 
A tu zakładki które zrobił mój synek:




Kwiatkowe breloczki:
A tu zapakowane duże paczki dla wychowawczyń i siostry dyrektor:



 Mam jeszcze teraz trochę na głowie w związku z KGW i sołectwem, więc nie obiecuję że szybko napiszę, ale się postaram bo mam duże zaległości :) pozdrawiam serdecznie i ciepło i do napisania 


2 komentarze:

  1. Ale piękne te kwiaty w filiżankach! Takie prezenty na pewno bardzo ucieszyły obdarowanych nauczycieli, zwłaszcza wykonane własnoręcznie zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolnych masz synów to chyba po mamusi. !! Fajne prezenty przygotowali pod Twoim okiem. Filiżanki rewelacja piękne są, a pracą i dzieciakami się tak nie przyjmuj już niedługo się przyzwyczają. Najważniejsze zdrowie oby ono zawsze było i tego Ci życzę !! Twoje chłopaki w nowym miejscu na pewno sobie dadzą radę i kiedyś będziesz to wspominać jak dobry żart. Powodzenia we wszystkim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...