środa, 11 września 2013

Historie miłosne - love story :) Liv i Jake cz.2

Ciąg dalszy historii związanej z pierwszym spotkaniem Kaji i Jacka :)


 Jacek sprawdzał co z jego rowerem po tym małym wypadku...










Koniec :)
Animację zrobiłam w bardzo fajnym programie do obróbki zdjęć, który nazywa się PhotoScape i jest darmowy, a ma bardzo dużo fajnych możliwości - np. ożywianie lalek w gifie, łączenie obrazków w mozaiki, dodawanie dymków i tekstów, korekty obrazków i wiele innych :) A przy tym jest po polsku i jest prosty w obsłudze :) Przetestowałam więc polecam.

Historii miłosnych moich lalek to jeszcze nie koniec - mam w zanadrzu jeszcze 3 i czwartą w planach, ale nie wiem jak mi remont na to pozwoli...Na razie skułam 2 ściany z tynku i czekam teraz na fachowców, bo nie wiem co dalej :)

A w następnym wpisie będzie mini-tutorial jak zrobić plecak dla lalek taki jak miał w tej historii Jacek :) Zapraszam!

4 komentarze:

  1. <3 <3 <3
    Fajne zakończenie :)
    PhotoScape'a też używam ale nie wiedziałam, że gify nim można robić :D dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Livki są przesłodkie :)
    Zrobiłaś bardzo fajne tło! I rower też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest rower Steffi Love - powypadkowy - ułamany jeden pedał i część kierownicy, kupiony za całą złotówkę od Mr.Barta :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...