środa, 24 sierpnia 2016

Kolejna potargana panna :)

Dobrze, że zrobiłam jej zdjęcie - stworzyłam tą karteczkę specjalnie do zabawy w Klubie Twórczych Mam:
A później mi się popsuła karta w aparacie i nie mogę na razie robić zdjęć... Będę próbowała ją jakoś reanimować, ale nie wiem czy i kiedy się uda... Dlatego wrzucę na razie to co udało mi się obfocić przed awarią.
Wycinając kształt do poprzedniej karteczki w technice iris folding starałam się zrobić tak, żeby się ten środek nie zmarnował, no i tu go użyłam w kolejnej kartce - jeszcze dwie takie zrobiłam, ale pokażę następnym razem :)
Ponieważ karteczka jest prosta zgłaszam ją przy okazji na drugą zabawę w art-piaskownicy, bo chyba się wpisuje w klimat:

13 komentarzy:

  1. No szkoda tej karty. Moze telefonem robic teraz zdjecia? Karteczka urocza. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, prosta karteczka :) No i dzięki za udział w zabawie AP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to bardzo fajnie potargana ta panna;-) a kartka bardzo CaS - owa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, właśnie tak sobie wyobrażam "twórczą mamę" jak na karteczce! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię CAS, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdążyłaś w ostatniej chwili! Karteczka bardzo stylowa! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa i efektowna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyzwaniu - ta potargana panna też bardzo ciekawie wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, prosta a zarazem ciekawa kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...