niedziela, 4 lutego 2018

Robię porządki...

Jakoś mnie tak wzięło na porządkowanie zdjęć na kompie........ no dobra - po prostu już prawie nie mam miejsca na dysku :D I znalazłam w zdjęciach do publikacji śliczną fotkę przedstawiającą misie z ręczników, które robiłam dla Siostry - pokazywałam je już >tutaj<
No i po prostu musiałam je Wam pokazać - mojej Siostrze tak się spodobały te miśki, że wcale ich nie rozwinęła i nie używa tych ręczników, tylko siedzą u niej w salonie na półce :D
Znalazłam też fotkę z zeszłego roku z Dnia Kobiet i pokażę Wam co przygotowałam - razem ze świecznikami z >tego posta< podarowałam karteczki z sukienkami:
A jeszcze chciałam Wam pokazać jaki długi rachunek za koraliki miałam, tylko nie pamiętam nazwy sklepu, ale wyprzedaż wtedy była chyba do -90% - żałuję że nie zmierzyłam ile miał cm..
Nie pokazywałam Wam też chyba moich indiańskich poczynań - zrobiłam w zeszłym roku zaproszenia dla vip-ów w kształcie tipi:
 A dla mojego Taty zrobiłam komplet indiańskiej biżuterii, bo mu się spodobał mój komplet - nie wiem czy pokazywałam, ale chyba nie- moja biżu:
I kołczan, a także ja jako indiański wódz i kilka zdjęć z tego dnia:



  



 A tu już biżuteria na zamówienie dla Taty i widać tam też mój haft matematyczny z indianinem - też zrobiony dla Taty:


 Trochę długie mi te porządki wyszły, więc resztę zdjęć pokażę innym razem :)

14 komentarzy:

  1. I tak oto porządki przywołały wspomnienia. Ręcznikowe misie rewelacyjne. Biżuteria świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sa takie porządki, człowiek sobie przynajmniej może trochę powspominać. Wszystko super, a ten paragon jest mega długi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te miśki wymiatają. Sama bym ich chyba nie rozwijała są śliczniutkie!!!
    A te indiańskie gadżety są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne misie a biżuteria indiańska rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kreatywność jest niesamowita, super te ręczniczki i biżutki indiańskie, no i fajny z Ciebie Wódz:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirko! Te Miśki są fantastyczne,Paragon naprawdę długi, A jako Indiański Wódz Wyglądasz Znakomicie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudności i różności u ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miśki rewelacja, pierwszy raz je widzę :-) Reklamę widziałam u Ciebie Teatru Capitol "Zdobyć, wytrwać, porzucić" nawet napisałam posta o tym, hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego i jakie piękne - matematyczny Indianin bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miśki superowe - reszta też oczywiście! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te indiańskie inspiracje.
    Miło wspominam czas, gdy prowadziłam imprezy urodzinowe jako animator własnie w klimacie indiańskim :) najlepsze zabawy :) :)
    Piękna biżuteria, bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie porządki to rozumiem;) Super indiański dzień zorganizowałaś:) Podziwiam, że tak wszystko jest indiańskie!!!
    Jako zakochana od dzieciństwa w Winetou bardzo lubię takie tematy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, pomysłowe, intrygujące i kolorowe! Masz się czym pochwalić! Super!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie popatrzeć na takie inspirujące porządki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...