wtorek, 8 stycznia 2019

Czas goni nas cały czas... Plus OGŁOSZENIE na końcu posta...

Witajcie po bardzo długiej przerwie. No niestety nie wyrabiam z czasem i nie starcza mi go na moje robótki... Jak się pracuje na 2 etaty plus sołtysowanie to niestety tak już jest... Ale nie narzekam - no może tylko na to że za szybko mi teraz czas ucieka... Coś tam sobie też dłubię na szydełku - od 2 albo 3 miesięcy tworzę chustę i nie mogę skończyć... Ale coś tam pokaże dzisiaj - zdjęcia na szybko i telefonem robione, bo wiecie - czasu brak :D
Dla moich wychowanków zrobiłam na święta bałwanki:

Wysłałam trochę kartek świątecznych, ale niestety nie wszystkim zrobiłam zdjęcia - i tak dobrze że mi się w trakcie zaklejania kopert przypomniało, bo bym nie zrobiła zdjęcia ani jednej...

Wszystkie zostały zrobione niejako z recyklingu - ze starych kartek :)


Chciałam jeszcze wstawić zdjęcia zaproszeń na urodziny Starszaka, ale mnie wkurza pojedyncze wstawianie zdjęć z telefonu, więc będą innym razem... Muszę Wam też pokazać jednorożca, którego zrobiłam na 1 urodziny Bratanicy... w październiku zeszłego roku...

I takie jedno OGŁOSZENIE.
Zostałam chcąc-niechcąc prezesem KGW w naszej miejscowości, bo było ogromne parcie na tą inicjatywę ze wszystkich stron i możliwych urzędów w okolicy... No i teraz muszę na coś wydać przyznane pieniądze - dlatego szukam dziewczyn, które by poprowadziły warsztaty z frywolitki, techniki pergaminowej, papierowej wikliny czy quillingu, ale najważniejsze osoba prowadząca warsztaty musi wystawić fakturę, bo inaczej się nie da. Macie na kogoś namiary? Jeśli tak to dajcie znać na maila: akrimdoll@gmail.com
Będę wdzięczna za każdą pomoc :)
Ps. Koło działa w Wielkopolsce, ok. 30 km od Kalisza.

8 komentarzy:

  1. Mirko! Oj ten czas nam wszystkim za szybko ucieka, Bałwanki Urocze, A karteczki Prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Chętnie bym pomogła, ale niestety w innych dziedzinach :) myślę, że powinnaś napisać, gdzie to KGW, chociaż województwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak, wstawianie zdjęć z telefonu to porażka, zwłaszcza, jeśli te zdjęcia zrobiło się kiedyś... Marzy mi się, aby blogger wziął przykład z facebooka - tam przy tworzeniu posta zaznaczasz ileś tam zdjęć z galerii, a potem zatwierdzasz wszystkie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te bałwanki:-)
    Gratuluje awansu, Ula ma racje mogłabyś podać gdzie to KGW , na drugi koniec Polski raczej nikt się nie wybierze.
    Pozdrawiam i powodzenia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś o tym nie pomyślałam :) już dopisane :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się spodobało wykorzystanie starych kartek do tworzenia nowych, hehe Ty to masz pomysły. Nic dziwnego, ze awansujesz :-) Szczęśliwego Nowego Roku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam mam na imię Magda przygotowuję dla ciebie kolorową kopertę więc bardzo proszę o adres na meila nienna@opoczta.pl.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, i widzisz Mirko, czułam że oprócz miłości do lalek mamy jeszcze coś wspólnego. Bliskie są mi nazwy miejscowości - Syców, Ostrzeszów, Błaszki, Brzeziny, Główczyn, Sobiesęki... Mój Tatuś urodził się niedaleko Kalisza - w Iwanowicach :) i często w rozmowach padały te nazwy... Tam też (w Iwanowicach) urodził się ksiądz Kordecki - przeor klasztoru na Jasnej Górze, opisany przez Sienkiewicza w "Potopie" Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...