piątek, 22 maja 2020

Magnes na lodówkę

Chodził za mną już jakiś czas ten maleńki haftowany wzór na słonecznika :) No i się wreszcie doczekał realizacji :D Dzięki pasmanterii internetowej Haftix mogłam go pięknie oprawić i wisi sobie na lodówce wraz z rysunkiem warzywnym :)
Magnes prostokątny nie jest duży - ma wymiary tak jak widać na zdjęciu 7,8x5,2 cm.
 Składa się z plastiku z miejscem na haft - chociaż można też włożyć tam np. zdjęcie ukochanej osoby i jest to fajny patent na prezent :D
No i jest jeszcze drugi kawałek plastiku, którym się zamyka nasz haft lub zdjęcie w środku.

 A tu mój słonecznik bez i z backstichami:
  Już oprawiony - zamknięcie odrobinę wystaje, ale jest to ledwo widoczne i nie stanowi problemu, bo sprawdzałam i w razie jakby się dostał w ręce moich łobuzów to nie otworzą go tak łatwo :D Więc zdążę im zabrać :D
 Starałam się to "niedomknięcie" uchwycić, ale jest raczej słabo widoczne:


  Na lodówce trzyma się elegancko - nie zjeżdża - czego się obawiałam, zrobiłam też zdjęcie od tyłu, żebyście mogli zobaczyć:
 Ja jestem z tego magnesu bardzo zadowolona i kupiłam jeszcze kilka sztuk :D Także polecam z całego serca :)
A jeszcze tak a propos zbliżającego się Dnia Matki w pasmanterii Haftix dostępne są też magnesy  z motywem serca - są trochę mniejsze i tańsze niż mój prostokąt - mają 4,5x6 cm.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny magnes zrobiłaś, piękny haft i super pomysł. Chyba i frywolitkę można by w nim zamknąć. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, magnes wygląda bajecznie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten hafcik i magnesik super.Ja nie do końca jestem przekonana bo mnie drażni lewa strona. Niestety z maskowaniem w postaci filcu czy nawet cienkiego papieru nie da się go zamknąć. Wiem że lewej strony nie widać , ale sama świadomość mnie zniechęca :-)
    Słonecznik wyszedł extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym "haftowanym" magnesikiem :)))
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik i rewelacyjny pomysł. Doskonały prezent!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Super magnesik stworzyłaś. Bardzo fajnie wygląda. Faktycznie takie ,, magnesowe'' ramki to fajny pomysł na prezent np. że zdjęciem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...