środa, 5 maja 2021

Beton

 Bardzo spodobały mi się prace z betonu- często widzę je na takich 5-cio minutowych pracach na fb. No i w końcu postanowiłam spróbować. Ze starych szmat zrobiłam osłonki na doniczki. Miałam też stary abażur więc zrobiłam kulę. Zrobiłam dynię ze  starych rajstop. Zatopiłam też w betonie starego misia i siedzi sobie teraz w ogródku. 

Trochę brudna robota. I mimo rękawiczek bardzo wysuszały mi się ręce, a teraz już wiem że mam uczulenie na jakiś składnik betonu... Ale nie wykluczam że jeszcze kiedyś się poświęcę i coś z niego zrobię :)



Zdjęcia takie trochę robocze,  bo jakoś nie wpadłam na to żeby je ładnie ustawić a bardzo chciałam szybko się pochwalić mamie :)

I jeszcze takie mam pytanie- czy ktoś widział Wiosnę? Bo na razie to jakaś przebierna udawana jest... zimno, mokro i brzydko. Jak nigdy zaczynam tęsknić za latem i upałem. Dziękuję że do mnie zaglądacie i za każde miłe słowo. Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania :)

3 komentarze:

  1. Powie tak zachwyciły mnie osłonki na doniczki ze starych szmat. To jest pomysł idealny!!. Jak by je tak jeszcze pomalować na kolorowo to w ogrodzie będą pięknie wyglądać.
    Pozdrawiam
    P.S. Jak chcesz aby [post był widoczny dla innych od razu skorzystaj przy publikacji z opcje ustawienia czasu ( Nie automatyczna publikacja) I ustaw sobie publikację na kilka minut do przodu w stosunku do aktualnego czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ochotę pobawić sie w betonie,pewnie koło studni tez siedzi jakis misio?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt i niebanalna ozdoba ogrodu.
    Wiosny niestety nie widziałam i już za nią tęsknię.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...