wtorek, 11 maja 2021

W dniu ślubu

 Dla znajomych, dla rodziny i po prostu z potrzeby twórczej powstały różne karteczki/ telegramy na jeden z ważniejszych dni w życiu, czyli na uroczystość zaślubin. 









Kartek mam bardzo dużo i hurtem zrobiłam zdjęcia, więc kolejne kilka postów będzie kartkowych. No chyba że mi coś innego wpadnie do głowy to wtedy wrzucę :) Ja ze swoimi potrzebami żyję w zgodzie - nie tylko fizjologicznymi :) Ale też sercowymi :) Jestem zmęczona więc nie będę się rozpisywać - najważniejsze, że byłam na weekend majowy w rodzinnych stronach i mogłam po prawie pół roku spotkać się z rodziną. No i wreszcie trochę cieplej - ogród mnie woła, ale czekam na tych ogrodników, co to nie chcą nam wiosny do Polski wpuścić :) To do napisania :)


5 komentarzy:

  1. Świetne te kartki na super uroczystość;
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, będą wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i bardzo różnorodne, widać że z potrzeby serca:) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrodnicy za nami, a wiosna nadal jakaś nieprzyjazna.
    Piękny wysyp karteczek. Każda inna, każda oryginalna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...