piątek, 16 lipca 2021

I wielkanocne

 Też oczywiście część z nich poleciała w świat. W wielu widać elementy recyklingowe - części starych kartek wielkanocnych. No przy tej z królikiem w różowej ramce to się nie za bardzo wysiliłam, bo tylko wycięłam i dokleiłam napis, ale po prostu bardzo mi się ten królas podobał :)





Po tych wszystkich deszczach trawa na podwórku trochę odbiła, bo już było samo siano... Ale jest tak duszno że nie ma czym oddychać. Poza tym chyba właśnie przez te burze mam zawroty głowy, jestem ospała i często boli mnie głowa. Jedna pani powiedziała mi że to może być przez ciśnienie, ale ja mam niskie 112/84 i puls 61. Jak tylko będę miała wolne to idę na kompleksowe badania. Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Karteczki piękne, Akrimdolls, a zmienność samopoczucia, to pewnie wpływ pogody... też czuję, że daje popalić :)))
    Najlepiej jednak odwiedzić lekarza...
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę sporo tych z haftem matematycznym, ale wszystkie są super i fajnie że wykorzystałaś stare kartki zamiast wyrzucić.
    A ze zdrowiem nie ma co czekać, ono jest najważniejsze, jak się źle czujesz to olał wolne najpierw badania!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale dużo kartek i to ślicznych.
    Idź na badania, jak źle się czujesz, bo pewnie to nic takiego, ale warto pamiętać o zdrowiu.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała galeria ślicznych kartek. Ja też często wykorzystuję fragmenty starych kartek, dostają drugie życie:) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zwłaszcza te z haftem matematycznym😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirko, piękne karteczki i fajnie wykorzystałaś elementy recyklingu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...