czwartek, 5 sierpnia 2021

Znów bożonarodzeniowe

 Została mi jeszcze tylko jedna porcja kartek do pokazania z tych starych, ale tworzę właśnie nowe :) Wreszcie mam urlop, a pogoda akurat nie sprzyja pracom ogrodowym, więc trochę działam :) Muszę tylko zrobić zdjęcia, czego akurat nie lubię...

Byliśmy też z chłopcami na weekend w Deli Parku k.Poznania (bo trzeba było wykorzystać bon turystyczny skoro przysługuje... a wybieramy się też na tydzień w góry i prawie nigdzie nie szło go użyć), ale pokażę i opiszę innym razem :)

Na badaniach już byłam u dentysty i ginekologa, w sobotę robię badania z krwi, a później jeszcze mam okresowe do pracy. Jak na razie wszystko ok. Tylko mój Starszak będzie musiał nosić okulary (bo chłopców też wożę teraz po lekarzach - przegląd musi być :), ale ma obciążenie genetyczne z obu stron, poza tym ta nauka zdalna też swoje na pewno dołożyła. 

No i w sumie to by było na tyle. Postaram się napisać szybciej, ale obiecać nic nie mogę, bo na urlopie nie ma czasu :D Trzeba nadganiać zaległości, bo zaraz się wolne skończy... To do napisania :)







7 komentarzy:

  1. Dużo tych kartek stworzyłaś Mireczko, są urocze i bardzo pomysłowe. Życzę Ci miłego wypoczynku i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo upałów zrobiłaś trochę nastroju świątecznego :-)
    Życzę udanego urlopku i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki.
    Udanego urlopu i wypoczynku. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem jak to jest na urlopie 😀 też urlopuję i mam mniej czasu niż wówczas gdy pracowałam, ale chyba właśnie o to chodzi. Piękne kartki świąteczne. Grudzień niebawem i będziesz je rozsyłać.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że na Święta jesteś przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...