poniedziałek, 14 marca 2016

Dzień Kobiet :D

Cześć kochani :)
Dawno nic nie pisałam, bo miałam naprawdę dużo na głowie w związku z organizacją Dnia Kobiet u nas na wsi, a poza tym miałam jeszcze 2 spotkania z tej okazji, no i oczywiście normalne domowe obowiązki. Dlatego właśnie nie miałam czasu pisać, ale starałam się być na bieżąco z Waszymi wpisami - chociaż nie zawsze zostawiałam po sobie ślad w postaci komentarza :) Z karteczkami na Wielkanoc jestem mocno do tyłu - mam raptem 5 zrobionych, ale teraz będzie trochę luzu na sołectwie to mam nadzieję to nadrobić :) Chociaż nie wiem czy wysyłać aż tyle kartek - wiecie że zwykłe znaczki podrożały do 2 zł??? Oni są nienormalni - chyba chcą całkiem wyeliminować tradycyjne listy i kartki świąteczne...

No ale do rzeczy - tylko ostrzegam- będzie duuuużo zdjęć :) Koniec końców na Dzień Kobiet przygotowałam karteczki z podziękowaniem dla Pań i zawieszki w kształcie serduszek. Tylko w tym całym zamieszaniu zrobiłam zdjęcie jedynie części karteczek... Grafiki ściągnęłam z pinteresta (pomysł też, tylko tam były sukienki zrobione z chusteczek) i wydrukowałam, a później ozdobiłam kawałkami materiałów, które chomikuję namiętnie nie wiem po co...


 Ta mi się najbardziej podobała:
No i serduszka-zawieszki:







 A tak się prezentowały podarki po zapakowaniu - ale zrobiłam zdjęcie tylko jednego...
Chciałam Wam jeszcze pokazać jak udekorowałam salę - jestem z siebie naprawdę dumna, chociaż zdjęcia nie oddają całego uroku - było naprawdę wiosennie :)

 Na każdym talerzu była serwetka, którą poskładałam w kwiatek - metoda super prosta a jakże efektowna :)
 Butelki z naleweczkami zapakowałam w szale i chusty, bo widziałam taką metodę - furoshiki na blogu diytozts :)



Było bardzo fajnie, mam niesamowicie miłe kobietki na wsi - pogaduszki trwały od 19 do 00:30 - więc chyba było dobrze :) Podobno Panie bardzo sobie chwaliły to nasze wspólne świętowanie :) Ale już myślałam, że nic nie będzie z tej imprezy, bo o 19 nagle zgasło światło - za dużo sprzętów było podłączone i wywaliło korki :) Na szczęście Pan Sąsiad przyszedł z pomocą i po chwili mieliśmy prąd :)
No i to tyle na dziś, bo i tak zdjęcia się ciągną kilometrami :D Do napisania - bo mam parę zaległości :)

12 komentarzy:

  1. U la la :) pięknie udekorowałas stół na Dzień Kobiet :* cudne podarki zrobiłaś dla Babeczek :) Te kartki są świetne! Na taki Dzień Kobiet to i ja bym się wybrała :* Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to napracowałaś się nieźle przed tym Dniem Kobiet. Ale efekt końcowy jest świetne. Bardzo oryginalne te karteczki zrobiłaś. Dekoracja stołu w fioletach i żółtym jest świetna , wygląda bardzo elegancko. Fajnie się tak spotkać i poplotkować. Gratuluje udanej imprezki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wszystko przygotowałaś - i kartki, i serduszka, i dekorację sali, a najważniejsze, że impreza była udana. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ja lubię takie łączenia kolażowe :DDD
    panienki z kartek - zachwycające i urokliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała z Ciebie Gospodyni! Przyjęcie jak z bajki! Karteczki z babeczkami są zachwycające, podobnie jak serduszka - zawieszki! Moc pracy, ale wyszło cudownie!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą pocztą - sama prawda... a słyszałam, że podnieśli ceny, bo spadła popularność zwykłych listów...
    Chociaż to jeszcze można przeboleć, bo to nieduża podwyżka...
    Gorzej w przypadku paczek... ostatnio płaciłam 6zł więcej niż jeszcze niedawno :( co prawda paczka była dość ciężka, ale z 5 zł różnicy było... masakra jakaś :/

    Te zawieszki - serduszka wyszły śliczne, ale te kartki to mistrzostwo! I widzisz, przydały się chomikowane materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha - to zamiast zachęcić tych nielicznych co wysyłają zwykłe listy to jeszcze ich zniechęcają...
      a paczki z tego co mi mówiła pani na poczcie nie podrożały, ani listy polecone też nie - tylko za granicę, no i te zwykłe listy/kartki. a podwyżka niby nieduża, ale to już takie magiczne "2 złote", no i pomyśl sobie, że kartka kosztuje więcej niż chleb... a poza tym wiele osób ma w pamięci ile kiedyś kosztowało wysłanie kartek - groszowe sprawy, a teraz? masakra po prostu...

      Usuń
  7. dzięki dziewczyny za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie rządy:) A pomysł na karteczki z sukienkami jest rewelacyjny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie się cieszę,że tak miło było na imprezie i kobitki wszystkie uszczęśliwione, tzn i Ty też hehe serduszka zrobiłaś super! Wszystko oczywiście super,ale na serduszkach tylko się znam hehe Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne pomyslowe karteczki i fajne serducha, Calos prezentowala sie cieplo i wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne pomyslowe karteczki i fajne serducha, Calos prezentowala sie cieplo i wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...