wtorek, 29 marca 2016

Szczypiorkowo :)

Na samym zielonym końcu - ale przysięgam, że nie miałam wcześniej czasu :) Do Dnia Dziecka zostały 2 miesiące, ale ja już teraz wzięłam się za przygotowania, żeby zdążyć i inne tworki powstają tylko przy okazji :) Bransoletki, które dzisiaj pokażę powstały na początku roku jak się uczyłam robić sznury szydełkowo-koralikowe i tureckie - wpadłam wtedy w amok i powstało tyle bransoletek (nie tylko szydełkowych :) że szok :D Ale nie miałam kiedy ich pokazać, więc teraz pasują idealnie na szczypiorkowy marzec u Danusiu :)
Ja zielony kolor lubię i sam szczypiorek też :) Najbardziej mi smakuje z gzikiem (taka poznańska potrawa - podawana z ziemniakami i jak ktoś lubi to ze szczypiorkiem i cebulką), no i normalnie z białym serem na kanapce też lubię :) No i oczywiście z pomidorkiem - aż mi ślinka normalnie pociekła :D
A teraz moje sznury:



 A tutaj ze szczypiorkiem cebulowym (w ogrodzie mam normalny, ale jeszcze nie wyszedł) - mój Starszak sadził cebulki w przedszkolu :) Trzeba już go zjeść - mam nadzieję, że mi syn pozwoli :D
 No i tak a'propos Dnia Dziecka - powstał krokodyl którego dzieci będą "karmić" piłeczkami albo woreczkami z ryżem, kaszą itd., a że jest zielony, to też go dzisiaj pokażę :D Wprawdzie jeszcze jest do drobnych kosmetycznych poprawek, ale zaś nie wiem kiedy bym miała czas i motywację zrobić mu zdjęcia :)

24 komentarze:

  1. Fajne bransoletki! Są w różnych odcieniach, więc można nosić po kilka na raz, jak komplet! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to tak? bransoletki, ze szczypiorku ? ;)
    Śliczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenno - szczypiorkowe bransoletki, fajnie by wyglądały na ręce wszystkie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszły te szczypiorkowe bransoletki , a smoczysko do rzutek super. Widzę, że się bardzo przejmujesz swoją nową pracą. Oby zapału wystarczyło na długo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne szczypiorkowe biżutki,normalnie komplecik z nich jak ta lala.a krokodyl też wyszedł fantastycznie,sama bym troszkę w niego pocelowała.Dzieci będą zachwycone takim pomysłem i wykonaniem .
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zielenie a szczypiorek pyszny :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje bransoletki cudnie wiosenne :) a krokodylka to chyba ukradnę dla moich przedszkolaków
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne bransoletki. Prawdziwie szczypiorkowe i wiosenne. Paszcza krokodyla przerażająca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wiosenne bransoletki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kochana jaka mała zielona produkcja :) Piękne bransoletki. Zwłaszcza te sznurem tureckim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja. Na wiosnę będą jak znalazł. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne bransoletki, a krokodyl przystojny :) i muszę pogratulować pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony to mój ulubiony kolor hehe szczypiorkowy :-D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tu pięknie (bransoletki) i wiosennie (kolor zielony) dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie razem wyglądają zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletki przecudne! ale ten spok mnie zaczarował!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny komplet bransoletek!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne prace ...choć ten krokodyl mnie zauroczył ...oryginalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  20. Sznury śliczne a krokodyl jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki bardzo fajne, ale krokodyl - świetny! Jakie ma bajeranckie zębiska :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł z tym krokodylem. Świetne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...