piątek, 25 marca 2016

Ko-ko-ko-koleżanki :D

Jestem na chwilkę, bo niedługo jedziemy na święta do Teściów. Dlatego na szybko pokazuję Wam moje uszytki świąteczne - w sumie w tym roku oprócz nich powstało jeszcze tylko trochę karteczek wielkanocnych, a poza tym nic, bo nie mam czasu... Ledwie skończył się Dzień Kobiet i myślałam, że sobie odetchnę przed Dniem Dziecka, ale jak rozpisałam sobie wszystko co będę miała do zrobienia, to zaraz się wzięłam do roboty i nie wiem czy zdążę :P Także teraz jestem zapiratowana :D Bo wymyśliłam sobie Piracki Dzień Dziecka. Ale o tym napisze innym razem, a teraz do rzeczy - moje kokoszki i dwa zajączki - ten kolorowy będzie w innym poście, bo muszę o nim parę zdań napisać :)



 Te co mają już oczyska powędrują na święta do mojej Teściowej, do siostry Mężusia i jej córeczki :)



 Moja na szybko sklecona dekoracja wielkanocna - poza kurami jedyna jaka w tym roku zdobi dom, bo i tak wyjeżdżamy (szary zając jest dla mojego Chrześniaka na święta :)
 A jakby ktoś nie wierzył, że to zajączek to na dowód pokazuję ogonek - istnie zajęczy :D
Moje kokoszki zgłaszam do zabawy na blogu diytozts:
A dla Was wszystkich składam serdeczne życzenia - zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych :)
Dziękuję też ślicznie za karteczki, które dostałam od Janeczki, kgosi, Olki, Ani S. i Ani Iwańskiej :)
Pokażę je po świętach :) I swoje też :)

9 komentarzy:

  1. Udanego świętowania, radosnych, szczęśliwych uścisków od wszystkich ale głównie od dzieciaczków, życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, smacznego jajka i duuużo wypoczynku przed następnymi wyzwaniami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąt radosnych pełnych wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te Twoje uszytki , tez musiały trochę czasu pochłonąć.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołego Alleluja i smacznego święconego jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ko.. ko... kolorowych Świąt:-) Super kolorowy kurnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać takie uszytki! Moje serce skradł szary zając z ogonkiem :)

    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kurki i zajączki☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna gromadka :)
    Najserdeczniejsze życzenia
    na zbliżające się
    święta Wielkiejnocy.
    Dużo zdrowia, radości,
    pogody ducha,
    smacznej święconki
    i mokrego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te ko-ko-koleżanki. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...