czwartek, 21 stycznia 2016

Kochanym Babciom i Dziadkom :)

Zrobiliśmy ze Starszakiem laurki dla dwóch babć i dziadków i dla jednej prababci i pradziadka :)
Mamy to szczęście, że babć i dziadków u nas dostatek :D
Prace prawie w całości wykonał mój (od 3 tygodni) 5-latek :) Jestem z niego dumna :) Ja tylko smarowałam mu kształt serca klejem, wkleiłam życzenia do środka i nakleiłam napisy - no i pomagałam mu robić kulki - matko jakie to trudne zajęcie! Palce mnie bolały że hej, a w dodatku były całe czerwone od krepy :D Ale było warto, bo raz, że kreatywnie spędziliśmy kilka chwil podczas przerwy świątecznej, a dwa - babcie i dziadki byli zachwyceni :) I nie tylko oni - już moja Siostra "zamówiła" sobie taką karteczkę od Starszaka na urodziny :D
A teraz do rzeczy - karteczki:
 Te krepowe są dla Prababci i Pradziadka.
 A guziczkowe (powstały dwie - każda w nieco innym układzie guziczków i koraliczków, ale tylko jednej zdążyłam zrobić zdjęcie) dla naszych rodziców, czyli babć i dziadków mojego Starszaka i Malucha :)

W środku życzenia pisane przez mojego synka, który dopiero co skończył 5 lat :) I jak tu nie posłać go do szkoły, skoro już pisać i czytać umie :)
Nasze karteczki zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam:

11 komentarzy:

  1. Zdolniacha z tego Starszaka a dla Babci takie laurki sa bezcenne. Fajny pomysł z tymi guziczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są i mają ogromną wartość sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń
  4. własnymi małymi paluszkami wykonane najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolne Dzieciaki po Mamusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karteczki super pomysł z guzikami:) A co do kulek to też kiedyś zaczęłam je robić, ale nie dotrwałam do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę jaki zdolny! Kartki wyszły ślicznie, zwłaszcza ta guziczkowa podbiła moje serce. Widzisz Twój to już pisać i czytać umie a mój - choć 8 miesięcy młodszy - nie chce się nauczyć liczyć do 10. Taki leniuszek :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Nie dziwię się, że jesteś dumna ze swojego 5latka :) podziwiam! Karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...