poniedziałek, 8 lutego 2016

Chabrowa zakładeczka

Zrobiłam ją do zabawy w Turkusowym Hamaku, no i z myślą o mojej kochanej Teściowej :) Chciałam jej jakoś podziękować, że została z moimi chłopcami w sobotę przed moimi urodzinami, a ja mogłam pojechać z Mężusiem. Chcę jeszcze zrobić dla niej torbę na zakupy z takim motywem.
A na razie zobaczcie moją zakładkę:








Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie jest najlepsze, dlatego tyle ich dodałam :)

Moi kochani goście dzisiaj pojechali, więc mam chwilę, żeby tu wejść :)
Autko też kupione - w sobotę - Skoda Fabia od pierwszego właściciela, mam nadzieję, że posłuży nam chociaż z 5 lat :) Stare Uno już zezłomowane, ale mam jeszcze i z jednym i z drugim mnóstwo załatwiania formalności, poza tym w tym tygodniu będą wybory sołeckie, a później idę na rehabilitację na kręgosłup, więc nie wiem kiedy będę miała czas coś znów tu wstawić, a zaległości w tej materii sięgają .... roku :D No ale tak się jakoś czasem składa i nic na siłę...
A propos to miałam dopiero co niezbyt miłą sytuację w związku z wymianką, ale nie zamierzam się na ten temat wypowiadać, bo to co mówię i tak jest z góry odczytywane jako kłamstwa i w sposób dowolny, ani nie będę robić zdjęć "materiału dowodowego" z dzisiejszą gazetą jak ofiary porwań, nie będę się też więcej tłumaczyć jak na przesłuchaniu - kto wie o co chodzi to proszę sobie myśleć i wierzyć w co chcecie - ja nie mam sobie niczego do zarzucenia. Jeśli mi nie wierzycie - proszę bardzo - każdy ma prawo do własnego zdania, jeśli nie chcecie więcej zaglądać na mojego bloga - droga wolna - przecież nikogo do niczego nie zmuszam. I więcej tej sprawy nie będę komentować. Kropka.

9 komentarzy:

  1. Śliczna. Bardzo mi się podoba ta niebieska koroneczka u góry :) a oprawiłaś tą zakładkę w papierową ramkę?

    Oby samochód dobrze Wam służył! ;)

    nie wiem, co to za sytuacja z wymianką, ale życzę Ci, żeby Ci się taka już więcej nie zdarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładkę wkleiłam w papierową gotową ramkę - dostałam jako gratis pakiet do haftu zakładki, jak robiłam zakupy na coricamo, ale tamte wzory mi się nie podobały, więc oprawiłam swoją - najpierw się naszukałam takiego chudego wzoru :D ale z tej serii są jeszcze maki, stokrotki i jakieś żółte chyba...

      Usuń
  2. Zakładka śliczna! Szkoda, że przegapiłam zabawę, bo niedawno sama wyhaftowałam jedną, a druga czeka na skończenie. Jak Ci się podoba ta ramka? Mi sprawiła trochę kłopotu, bo po bokach odstawała, strasznie mnie to męczyło. Kleiłam chyba ze trzy razy albo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam kłopotu z ramką, ale trochę grubo wychodzi, bo jest dosyć gruby papier :)

      Usuń
  3. Zakładka rzeczywiście ładna :)
    A co do wymianki , to trzecia osoba została pozostawiona w niekomfortowej sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka cudna , co do wymianek nie wiem o co chodzi , ale ja swoja przygodę z wymiankami zakończyłam raz na zawsze. Chyba że prywatna kiedy się umawiam z konkretna osoba na konkretne rzeczy, Szkoda nerwów .
    Oby autko się super spisywało i powodzenia w głosowaniu na Sołtyskę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię połączenie bieli z niebieskościami, wiec na zakładkę napatrzeć się nie mogę - taka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. AMEN.............-podoba mi się ta zakładka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...