wtorek, 25 października 2016

Wymianka prywatna

Wiecie że lubię się wymieniać :D I kolejny raz miałam okazję wymienić się z kgosią. Gosia potrzebowała woreczki na bieliznę, a ja lubię szyć proste kształty, więc zaoferowałam się, że takowe uszyję, w zamian Gosia wyhaftowała dla mnie kolejną cudną latarnię. Trochę to trwało zanim wymianka doszła do skutku, ale czasem tak to bywa, na szczęście żadne terminy nas nie goniły, więc na spokojnie :)
Oto jaki piękny haft dostałam:

A co wysłałam Gosi to możecie zobaczyć u niej - ja zapomniałam zrobić zdjęć :D A tyle było czasu... :D Pożyczam jedną fotkę od Gosi:
Jeśli jeszcze ktoś ma ochotę na wymiankę ze mną, to zapraszam do mojej urodzinowej zabawy:

4 komentarze:

  1. Fajna wymianka, grunt że obie strony zadowolone. Latarnia cudna !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirko! Świetna Wymianka, Obrazek z latarnią jest Cudowny
    - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się wymieniłyście.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...