środa, 14 listopada 2018

Liście opadły...

Ale się ledwo wyrobiłam z dzisiejszym postem na zabawę w KTM... Trzeba było zrobić z dziećmi prace, a jeszcze miałam do ogarnięcia uroczystość na 100-lecie odzyskania niepodległości, więc miałam jeszcze więcej na głowie niż zwykle...
No ale zdążyłam i jestem dzisiaj z liściastymi pracami :)
Nie wiem dlaczego mi poprzewracało zdjęcia w różne strony - na komputerze są w normalnej pozycji... Niestety nie umiem tego naprawić, więc musi zostać jak jest...
Poniżej ptak - chyba sowa, ale nie jestem pewna ;)
 Tu jest jesienny liściasty kwiat:
 A tutaj zgadywanka - znajdź ptaka :D
 Tu również jest ptak:
 A tutaj pani jesieni włosy przyprawiał mój Maluch (3,5 lat)
 I również jego indyk z piórami z liści :)
 A to praca pokazowa Starszaka (8 lat)
I liski w jego wykonaniu:
 A ten indyk to już moje dzieło. Najfajniejsze co w tych liściach było to wymyślanie co by mogło z nich powstać :) Bardzo fajna zabawa nie tylko dla dzieci, ale tez dla mnie :)
Jutro wstawię też drugiego posta do zabawy, bo nie tylko to powstało z liści :)

5 komentarzy:

  1. Mirko! Wspaniałe prace i super Pomysły - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kreatywne zabawy cieszą nie tylko dzieci, ale najzwyczajniej w świecie kreatywne osoby ;p
    Dzięki za wspólna zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi wyklejanymi liśćmi! Prace są naprawdę śliczne a dzieci okazały się niezwykle kreatywne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa i fajna zabawa. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :), najbardziej podobają mi się włosy pani jesień najmłodszego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...