środa, 8 kwietnia 2020

Kocyk 3

Kolejny miesiąc dziergania za nami. Myślałam że więcej nadrobię zaległości, ale zablokowały mnie problemy z włóczką... Za nic nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia ciemnej zieleni, a banderolę nieopatrznie wyrzuciłam... Mimo że zamówiłam chyba ze 20 szt. różnych włóczek, to i tak nie znalazłam...
No cóż. Niestety dalszy przedział tych temperatur będzie w innym odcieniu.
Ale powiem Wam, że i tak jestem dumna z siebie, że nadal dziergam ten kocyk - mimo kłopotów z włóczką :) Bo jak się znam to myślałam, że odpadnę całkiem już w lutym :D
Dziękuję DIY Zrób to sam za motywację :)
A oto moje postępy:
 Widzicie ten nowy zielony? Nadal mam załamkę jak myślę o tym innym odcieniu...
I mój kalendarz z temperaturą. Muszę go jeszcze pokolorować, bo mam zaległości.


6 komentarzy:

  1. koc pogodowy niczym
    układ pierwiastkowy!
    trzymam kciuki za kres!

    OdpowiedzUsuń
  2. coś z tą zielenią jest na rzeczy -
    moje szydełkowanie dla lalinek też
    zablokowane, bo nie ma zieleni w
    bawełnie typu Maxi, a już mam kpl
    jesienne (żółć, orange, czerwień
    i brąz) oraz letnie (ciemny jeans,
    turkus, smerfowy i pastel blue),
    ot, kolekcja musi przeczekać zastój
    w sklepach - w necie nie chcę kupować,
    bo w pasmanterii zamawiałam już kilka
    razy z katalogu i też nie zawse kolor
    na motku niestety odbiegał od fotki...

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestem pod wrazeniem, brawa za wytrwalosc. Mozesz byc dumna z siebie 1/3 kocyka prawie gotowa! Uzupełnij, pozszywaj i bedzie super, a przez to ze olor bedzie troszke inny bedzie bardziej kolorowy. Brawo Ty i trzymam kciuki za kolejne etapy dziergania.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udział w zabawie DIY. Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle wyglada, jak by miało być specjalnie . Jak dla mnie bomba !! Gratuluję wytrwałości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem pod ogromnym wrażeniem! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wychodzi:) Bardzo ładny ten nowy zielony,taka pistacja(na moim laptopie). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...