środa, 22 kwietnia 2020

Kwantaranta

W mojej norze za szafą mam bałagan... eem- no dobra mam burdel.

Ale całkiem niedawno mój mąż powiedział mi coś, że poczułam się cudownie i obrosłam w piórka. Powiedział że dobrze że chłopcy mają mnie i że robię to co robię i że mam to wszystko. Bo przynajmniej teraz mają jak i z czego tworzyć różne rzeczy. No bo niektórzy to nawet plasteliny w domu mnie mają.
A teraz kilka prac ostatnio stworzonych. Z powodu nieco większej ilości czasu- wiadomo czemu. Trochę więcej wreszcie tworzę i tutaj też jest mnie więcej- z czego bardzo się cieszę :)
Najpierw haft matematyczny- jeszcze trzeba z tego zrobić kartki:

A teraz moje pierwsze poważne prace w quilingu, bo wcześniej to były dosłownie tylko kształty podstawowe. Oraz technika pergaminowa, która zawsze mi się podobała. I tutaj wielkie DZIĘKUJĘ dla Eluni rekodzieloeluni.blogspot.com oraz dla Eli
elizaart-handmade.blogspot.com za cenne wskazówki.


Powyższy wzór aż tak mi się podoba że zrobiłam go w kilku technikach :) poniższy też- jestem w trakcie quillingowania :
 No i moje zabawy z pergaminem. Mąż twierdzi że nie pokolorowane wyglądają lepiej- a Wy jak uważacie? 




7 komentarzy:

  1. Zawsze podobał mi się kolorowany pergamin. Wszystkie trzy techniki ogarnęłaś super. Wszystkie lubię i podziwiam. A takie uznanie w oczach męża znacznie podnosi nasze EGO. Gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace.:) Pergamin wygląda cudnie niepokolorowany, ale i w kolorze ma swój urok. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te komunijne wzory, wszystkie wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie burdel tylko nieład artystyczny,też taki mam,nie widzę w twoich pergaminkach ząbków przy wycinaniu????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi nie wychodziło- co wtedy pisałam do Ciebie i drugiej Eli. Ale dzięki Wam wiem co robiłam źle. Tylko muszę usiąść i wyciąć :)

      Usuń
  5. Lubię takie tajemnicze zakątki. I bałaganu nie widzę , wcale. Prace piękne. I jak ich dużo. I różnorodne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami w posprzątanym bałaganie trudniej coś znaleźć, więc się niczym nie przejmuj!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...