środa, 29 kwietnia 2020

Na straganie w dzień handlowy...

Już od dawna podobały mi się filcowe jedzonka, ale jakoś wcześniej się nie złożyło, żeby takie zrobić, bo dla kogo? Ale okazało się, że moi dwaj synowie jednak lubią bawić się w kuchnię :) No więc zaczęłam szyć... UWAGA - będzie bardzo dużo zdjęć :)
 Ta żółta kostka w prawym górnym rogu to masło :)
 Mamy też w naszej kuchni warzywa: groszek w puszcze, cebulę, rzodkiewkę, por, marchewkę, pomidora i ogórka:




 Udko z kurczaka, brokuł i frytki z keczupem :)

 Hamburger z sałatą i boczkiem:

 A tu hot-dog z sałatą, cebulką i keczupem:
 Jak ktoś woli większe co-nieco to mamy też pizzę z szynką, pieczarkami, papryką i cebulą:


 Albo zwykłą kanapkę z serem, pomidorem, ogórkami i cebulą:

 Nawet jest herbatka do zaparzenia i cytryna do tego:

 A w pudełku "czekoladowe" Toffifee
 Zapraszamy też na rogalika z bananem, kiwi, truskawką i bitą śmietaną:



 Albo na jajko sadzone...

...czy pierogi lub makaron - mamy bogatą ofertę w naszym menu :D


 Są również ciastka z czekoladą i zwykłe z cukrem albo lizaki jak ktoś woli:



  I jak Wam się podoba nasza kuchnia?

5 komentarzy:

  1. Świetna kuchnia - aż głodna się zrobiłam od tego oglądania :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńka!!! Dobrze, że jestem po obiedzie ;-) Zachwycił mnie por i ogórek i te mało kaloryczne fastfoody :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! Aż mnie zdziwiło, że można zrobić takie wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Takie apetyczne i zrobione ze szczegółami, super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...