sobota, 9 listopada 2013

Chyba czas na małą rozdawajkę :D

Dzisiaj doszedł 20 obserwator mojego bloga. No i przyszło moje zamówienie z FLTE. Więc robię konkurs :) Nagroda jeszcze nie wiem jaka, ale napewno związana z lalkami :) A zasady na szybko sklecone są takie:
1. zamieścić odnośnik do tego konkursu na swoim blogu
2. przesłać mailem na adres akrimdoll@gmail.com odpowiedź na pytanie, które zamieszczę poniżej - trzeba odgadnąć kto jest na 5 obrazkach - są to wycinki ze zdjęć zapudełkowanych moich świeżynek przybyłych dziś z USA
3. odpowiedzi można przesyłać do dnia 24 listopada, bo tego dnia mam urodziny :D

To moja pierwsza i w dodatku na chybcika zrobiona rozdawajka, więc jak macie jakieś sugestie to proszę zostawić je w komentarzu pod wpisem :)
A teraz zadanie konkursowe - kto jest na tych zdjęciach:
A.
B.
C.
 D.
 E.
I zgaduj-zgadula :D

6 komentarzy:

  1. Poznaję tylko pierwsze dwie lalki, więc nawet nie będę próbować, ale życzę powodzenia innym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, tu jest potrzebny jakiś specjalista xD
    Ale życzę powodzenia innym, i gratuluję oczywiście tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednej! Jednej mi jeszcze brakuje! Prz okazji...czy byłabyś zainteresowana Bratz moviez? Mają artykułowane łapy, więc może?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...