czwartek, 7 listopada 2013

Płaszyk, buty i torebka

Miał być inny post, ale uszyłam komplet dla mojej Amelii i muszę się pochwalić :) Zrobiłam płaszczyk, botki i torebkę z mojej starej torebki (co akurat widać przy ramionach i na bucikach), bo skoda mi było jej wyrzucać i tak powstała w mojej głowie wizja kompletu jesienno-zimowego :)
Później zrobiłam na szydełku czapkę, komin i rękawiczki :)
Może nie jest to wszystko idealne, ale jestem z siebie dumna jak paw :D

 Torebka i małe ozdobniki:
 Botki:
 Czapka i komin - kokardkę można zdjąć i przypiąć coś innego:
 Rękawiczki:
Amelia była już na małych zakupach:



Lizzi to Jolina Ballerina - była już na blogu dla porównania wielkości tutaj. Ale prawdziwa prezentacja nastąpi wkrótce :)
A tera troszkę spamu zdjęciowego :)



Lepsze ujęcie botek - widać zewnętrzną i wewnętrzną stronę:







Szczyt drabiny zdobyty :)


Amelia jest bardzo zadowolona z siebie, że wlazła tak wysoko :) Chłopczyca :D

Jeszcze raz buciki:
A tu zdjęcie poglądowe jak wygląda tył płaszczyka podczas przełażenia przez płot:


6 komentarzy:

  1. Ja się nie dziwię, że jesteś dumna! Masz z czego! Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I love the whole outfit. Nice bag. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja lalka będzie miała ciepło. Najbardziej podobają mi się butki. Butki są w cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny strój :) i ta torebka i buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny jesienny strój! A w ogóle sama lala jest przesympatyczna z tą uśmiechniętą buźką. Jej widok dobrze robi na jesienną handrę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim za miłe słowa :) dobrze że nie tylko mnie się podoba to co uszyłam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...