sobota, 2 listopada 2013

Pocahontas

Moja wyczekana, wyszukana, wymarzona... W sumie to nie wiem dlaczego, bo bajka nie powaliła mnie fabułą, ani za dzieciaka, ani teraz. Ale jej piosenki i niektóre sceny są po prostu cudne, np. wiatr rozwiewający jej włosy i te wirujące wokół liście. (znaczy piosenki to chyba Edyta Górniak śpiewała co nie?) Lalka, której szukałam okazała się bardzo trudno dostępna - szukałam je chyba ze dwa albo trzy miesiące. Na allegro pojawiła się raz ta wersja, ale zapomniałam o aukcji i ją przegapiłam... A później były, ale jakieś inne, które mi wcale Pocahontas nie przypominały. Aż wreszcie trafiłam do lonely heart a ona robiła wyprzedaż, więc nabyłam wreszcie tą Pocahontas, ruchomego kena-klona i dwie wróżki :)
No, a wracając do lalki - tak wyglądała jak do mnie przyjechała:

A tak wygląda teraz na ciałku Barbie Fashionistas Nikki:


Takie sowy u nas koło szopy rosły - jak talerz wielkie:




Tu porównanie z Pocahontas z bajki:


Ponieważ Pocahontas jest dla mnie wdzięczną modelką, więc pojawi się jeszcze w conajmniej kilku sesjach :D

8 komentarzy:

  1. Na tym grzybku to jakaś Alicja powinna wylądować bo wygląda jak żywcem przeniesiony z Krainy Czarów:). Ta Pocahontas faktycznie ma twarz pięknie odwzorowującą oryginał, tylko jeszcze przydałoby się ubranko bardziej podkreślające smukłą figurę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicji na razie nie mam i nie planuję, chyba że się gdzieś trafi podobna do tej z bajki animowanej disneyowej - chyba z 1959r.?
      A Pocahontas dostanie inne ubranko - będę się starała odwzorować to z bajki, ale później, bo teraz moje materiały są na strychu, a podłoga schnie :D no a poza tym mam narazie inne projekty :)

      Usuń
  2. Ma bardzo podobną buźkę do tej filmowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I like Pocahontas. She has a nice long hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej powiedz mi a jaką Nikki nasadziłaś Pokahontas bo ja też ją chcę uruchomić ale nie wiem który odcień Nikki będzie odpowiedni zwłaszcza szukając w necie,bo w sklepie to jej pewnie już nie dostanę.Będziemy Ci wdzięczne z Pokahontas za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką nasadzałam: http://fotoakrimek3.blox.pl/resource/SSA43647_50.JPG
      ale taki super idealny odcień to nie jest - trochę widać różnicę - mnie to akurat nie przeszkadzało :)

      Usuń
  5. bardzo Ci dziękuje za podopowiedź mam nadzieje że bedę miała to szczęście i taką znajdę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...