czwartek, 16 października 2014

Jesień i liście

Chciałam zrobić wianki jesienne, ale musiałam nazbierać najpierw składniki. No jak jesień to: liście, szyszki, żołędzie, jabłka i czerwone kuleczki - część to chyba dzikie róże i być może kalina, ale nie wiem, bo nie jestem znawcą :) Zaczęłam od suszenia jabłek, ale nie bardzo wyszło tak jak chciałam - w piekarniku mi się przypaliły, a o tej porze roku, kiedy nie grzeje się codziennie w  piecu to na grzejnikach trwało to wieczność... No ale jakoś się udało, a znalazłam też zachomikowane do robienia świec (czego od roku albo dłużej jeszcze nie spróbowałam robić...) kupne plasterki
level Jabłka complete :D
Później wybraliśmy się z Synusiem na spacer i nazbierałam (tak - ja sama z wielkim brzuchem, bo młody był zmęczony... :) szyszek i żołędzi, a przy okazji znalazłam róg jelonka :)
level szyszki i żołędzie complete :D
A w międzyczasie zamówiłam na allegro sztuczne małe jabłuszka i owoce róży i inne suszki (ale więcej nie będę, bo za drogo wychodzi...) no i przypadkiem natrafiłam na kuleczkowy raj :D Bo znów zaczęłam śpiewać w chórze :) (śpiewałam całe gimnazjum i liceum - 6 lat, a później trochę na studiach w dwu innych chórach) Pojechałam obczaić gdzie się znajduje budynek, w którym odbywają się próby i tam przy drodze rosło mnóstwo krzaczków, więc się poczęstowałam kuleczkami :)
level kuleczki complete :D
Liści nie zbierałam tylko zrobiłam z filcu, bo stwierdziłam, że muszę wreszcie wykorzystać gromadzone zapasy :D a poza tym pomyślałam, że te filcowe listki będą trwalsze :) Więc powycinałam sobie wg odrysowanego z wyszukiwarki liścia i powyszywałam unerwienie listkom...
level liście complete :D
No i oczywiście miałam już wcześniej narobione podstawy wianków, więc jak przytargałam do domu te kujące krzaki to mogłam wreszcie przystąpić do robienia wianków :)
Ale dzisiaj pokażę tylko część - reszta - czyli gotowe wianki - w kolejnym poście :D







Edit: u góry dodałam nowe strony - odpowiednio ponazywane i pogrupowane, żeby wreszcie trochę uporządkować swoją radosną twórczość :)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...