środa, 10 marca 2021

Uwielbiam recykling :)

Bardzo lubię dawać nowe życie starociom i śmieciom :) Już dawno temu zrobiłam sobie organizer na przybory na moje biurko w pracowni i jakoś zapomniałam go pokazać. Nie jest idealny, ale użyteczny i podoba mi się bardzo wykorzystana serwetka :) No a w końcu dla siebie go robiłam :)
Trochę taki byle jaki i wiem że gdybym go teraz robiła to zrobiła bym go lepiej. Ale że mam ten i spełnia swoją funkcję, więc nie chce mi się robić lepszego  :)


A tak wygląda na biurku razem z moim twórczym nieładem: 

2 komentarze:

  1. Fajnie wygląda i co najważniejsze mieści całe mnóstwo elementów. Sama lubię recykling:) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba <3 Fajnie że ma różnej wielkości i kształtu przedziałki, idealny na organizację wszystkiego :). Też muszę coś sobie na moje przybory zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...