sobota, 20 marca 2021

It's time for Africa!

 Jak wiecie jako sołtyska organizuję dni dziecka i w 2019 roku robiłam afrykański dzień dziecka.  Zaprosiłam wtedy muzyków którzy uczyli dzieci gry na bębnach. Nawet nagraliśmy kawałek- hit lata 2019 😂 Ale nie umiem Wam tu dodać tego...

W każdym bądź razie dla gości zrobiłam afrykańskie zaproszenia. Wykorzystałam stare atlasy geograficzne. 





I chyba nie pokazywałam zdjęć dekoracji i mojego stroju z tego dnia dziecka, więc już się poprawiam :)




Dekoracja malowana na prześcieradle przez dzieci i pana plastyka na świetlicy:
Tarcze też zrobiłam z dziećmi - z kartonu i masy z mąki i gazet. 
A to ja w moim afrykańskim stroju:
 Tutaj z burmistrzem i przewodniczącym rady miejskiej, którzy też się przebrali:
 Podczas dnia dziecka odbyły się warsztaty gry na bębnach:
 Zrobiłam z dziećmi ich własne małe bębenki :

 Dzień wcześniej byłam u fryzjerki żeby mi zrobiła afrykańskie warkoczyki, a że miałam odrosty to dało super efekt:
 Moja radna też się przebrała: 
A na wieczór była impreza dla dorosłych, na której główną atrakcją był pokaz tańca z ogniem :

Przyłączyłam się też do akcji Justyny Klimju i zrobiłam kocyk na szydełku dla afrykańskich dzieci. I dodatkowe karteczki- jedna dla Justyny :)





8 komentarzy:

  1. No proszę jaka aktywna Pani Sołtys. Brawo Ty !! Świetna impreza i super organizacja. Podziwiam Bardzo na pewno świetnie się bawiliście. Wszystko mi się spodobało i Twoje dekoracje i przebranie. Brawo za organizację !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Uwielbiam takie tematyczne imprezy. Niestety, przez covid nie ma teraz co o nich marzyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Wszystko mi się podoba! Ogrom pracy, ale jak widać entuzjazmu i cierpliwości Tobie i innym, nie zabrakło! Warkoczyki wyszły cudne! Jak zresztą i wszystko inne!
    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to była impreza! Gratuluję Ci pomysłowości - piękne dekoracje i świetne stroje a atrakcje niesamowite. Brawo Pani Sołtys!
    Ślicznie wyszły też kocyki pogodowe dla maluszków.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musiała być udana impreza! Super pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes niezastąpiona,GRATULUJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zaproszenia bardzo pomysłowe no i te kolory świetnie dopasowane :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Afryka dzika, na nowo odkryta można by powiedzieć;-) Podziwiam Twoją kreatywność, z taka Panią Sołtys to nikt na nudę narzekać nie może. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...