piątek, 5 marca 2021

Zaproszenie na urodziny

 Gdy robiłam dzieciom urodziny w Bajkolandzie i zapraszali kolegów i koleżanki to zamiast kupić gotowe zaproszenia po prostu zrobiłam je sama:







I są "z odzysku" bo używałam kartoników po jakichś zabawkach, elementy ulotek i kilka elementów ze starych ćwiczeń moich chłopców z przedszkola. Niestety lubię zbierać ładne rzeczy,  co dotyczy się także różnego rodzaju pudełeczek... np. Chusteczki higieniczne kupuję w ładnych kartonikach żeby je potem wykorzystać... jestem zbieraczem.

5 komentarzy:

  1. Każda z nas jest takim zbieraczem:))) To się przydaje i jak widać z odzysku też można wyczarować coś uroczego - jak Twoje zaproszenia. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe,jesteś bardzo kreatywna mamą

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zaproszenia! Ja za to zbieram kartki, listy, zaproszenia i mam ten zbiór aż od podstawówki :) i wykorzystuję go jedynie w celach sentymentalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niemożliwie kreatywna! Zaproszenia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo za pomysłowość oraz recykling. Wspaniałe własnoręcznie wykonane zaproszenia - doskonały pomysł!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...