piątek, 27 listopada 2015

Igłą Malowane nr 6/2015

Dostałam najnowszy numer czasopisma Igłą Malowane i chciałam się podzielić z Wami moją opinią na ten temat :)
Generalnie ten numer jest głównie poświęcony zbliżającym się wielkimi krokami świętom Bożego Narodzenia, ale są też nieświątczne hafty - na przykład znajdujące się na okładce fuksje i wielkoformatowy obraz z chabrami - jakby druga część do maków, o których pisałam tutaj => link
Ciekawa jestem czy będzie jeszcze jakiś obraz z tej serii - bo fajny byłby tryptyk :)
 Ale te kwiaty jakoś mi nie pasują do tego świątecznego wydania... Chyba lepiej by było gdyby numer w całości został poświęcony świętom - zamiast tych kwiatów mógłby znaleźć się w gazetce jakiś obraz o tematyce bożonarodzeniowej albo więcej małych wzorków na kartki.
 Mnie osobiście bardzo spodobały się dwie karteczki - ze Świętą Rodziną i z bombką - chociaż bombkę chcę połączyć haft wstążeczkowy z krzyżykowym...
 ...i może z koralikami - tak jak np. pokazane zostały kwiaty chabru - jak to ślicznie musi wyglądać na żywo!
 Wogóle wiele jest zachęt w tym numerze do łączenia technik - np. na bombkach:
 ...nawet konkurs został ogłoszony i to z długim terminem "ważności" ;) Bo aż do 25 lutego 2016 r. więc może i ja zdążę wziąć udział :)
 W gazetce redaktorzy skupili się bardzo na serwetkach haftowanych- są aż 3, ale na szczęście wzory w nich użyte mogą mieć więcej zastosowań, co osobiście bardzo cenię, bo nie każdy chce się porwać na większy format, a te urocze bałwanki równie pięknie zaprezentują się na bombkach i karteczkach :)
 I bardzo ciekawy artykuł - nawet z kodem do zeskanowania :) O Klubie Igiełka - wspaniała inicjatywa.
 No i mój ulubiony dział, który już chyba na stałe zagościł w gazetce - Prace Czytelników :) Bardzo lubię oglądać efekty pracy zdolnych ludzi :) Fantastyczne!
Także dziewczęta polecam Wam to wydanie, bo jest trochę tych wzorów, a każdy ciekawy :)

4 komentarze:

  1. Prześliczne wydanie! Uwielbiam bożonarodzeniowe edycje poradników. Wzory się prześcigają pomysłowością i kunsztem wykonania! Bałwanki, chabry i nawet fuksje - fantastyczne! Wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się numer świetny , żeby tak jeszcze można było u nich kupić trochę czasu na realizacje tych wszystkich pomysłów !!!
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bombeczka w bałwanki jest ciekawa :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...