poniedziałek, 21 września 2015

Igłą Malowane 5/2015

Dzisiaj kolejne super czasopismo - Igłą Malowane :)
Jestem zachwycona tym numerem - jest tyle ślicznych wzorów, że nic tylko usiąść i haftować! :)
 Już sama okładka z tym cudnym pawiem woła - igły w dłoń! :D Uwielbiam pawie i ten jest moim kolejnym punktem na liście - "muszę to mieć" :)
 A poza pawiem podoba mi się pozytywny koralikowy haft jesienny:
 Fantastycznie wygląda też połączenie haftu krzyżykowego ze wstążeczkowym - pod obrazkiem są wypisane kolory i szerokości potrzebnych wstążeczek - lubię to! :)
 A na kolejnej stronie krótki kurs jak haftować wstążeczkami:
 Bardzo cieszę się też, że w gazetce znalazły się małe wzory - dobre jako przerywnik kiedy się tworzy coś dużego :) A te obrazki są takie urocze...
 Piękny jest też ten hafcik - kolejny który chciałabym wyszyć... Lista mi się niebezpiecznie wydłuża z każdą stroną tego numeru... :D
 Przecudne różyczki z zastosowaniem użytkowym - na serwetce:
 I podobnie jak w Twórczych Inspiracjach jest prezentacja blogów rękodzielniczych, tak tutaj mamy galerię prac czytelników - prace są wykonane na podstawie wzorów zamieszczanych na łamach czasopisma - np. te ptaszki były w poprzednim numerze:
Polecam Wam dziewczyny ten numer, bo same cudne wzory są :) Wprawdzie sporo jest wielkoformatowych obrazów, ale "maluchy" też trochę jest także warto wydać te kilka złotych na taki super zestaw :)

4 komentarze:

  1. właśnie sobie zakupiłam bo wzory sa na prawdę śliczne, polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten wzór zakochanych z kolorową parasolką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Maluchy" mnie kuszą, ale oczy się buntują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maki i taniec żywiołów są bombowe! Też mnie kusi... :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...