niedziela, 8 grudnia 2013

A taka była nagroda w Candy...

Którą wygrała Pariflora i już się zdążyła pochwalić na swoim blogu - myślałam, że dopiero jutro dostanie przesyłkę, ale udało się w same Mikołajki :D a ja od piątku wieczorem nie miałam prądu, no i pojechaliśmy do Teściów, więc dopiero teraz wrzucam fotki nagrody, bo niedawno wróciliśmy :)
A więc oto nagroda z mojej rozdawajki - tzn. sanki nie były częścią nagrody :D
 Torba zakupowa/prezentowa:
 Zrobione przeze mnie kwiaty w doniczce:
 Czajniczek i kamera:
 Lustro w złotej ramie:
 Zrobiona przeze mnie torebka:
 Szczotka do włosów, lusterko i dwa komplety bransoletek:
 A także wydziergane na szydełku przeze mnie czapka i komin - reszta to stylizacja na potrzeby uwiecznienia mojego dzieła:




1 komentarz:

  1. Hehe też mam takie same saneczki xD
    Aktualnie jestem w trakcie ratowania 7 monsterkowych trupków, ale jak skończę to porobię fotki moim lalom z prezentami od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...