wtorek, 10 grudnia 2013

Jak zrobić kule śnieżne?

Takie oto poczyniłam w wolniejszej chwili kule śnieżne - tutaj jeszcze bez kopuły:



 A tu już z kopułami - większą tylko nasadziłam, a mniejszą przykleiłam klejem na gorąco:



 A teraz how to do it? :D
To wszystko będzie potrzebne:

Nożyczki, opakowanie po jajku niespodziance lub inny przeźroczysty pojemniczek, mikro kuleczki przeźroczyste lub białe - ja kupowałam w jakimś sklepie z artykułami do craftingu, ale wiem, że używa się też takich kuleczek do ozdabiania paznokci:
 Dwie kuleczki styropianowe jako bałwanek - w przypadku mniejszej kuli, ścinki pianki kreatywnej - jako ręce i guziki większego bałwanka i kapelusz mniejszego bałwanka (mniejszemu oczy i guziki zrobiłam lakierem z cienkim pędzelkiem), koraliki mini i małe gwiazdki jako bombki na choince:
 Wacik lub kulki styropianowe jako ośnieżone podłoże, wykałaczki do nakładania kleju, zielony drucik kreatywny - ścięty w stożek - jako choinka, paseczek papieru - poskłądałam go i zabezpieczyła klejem przeźroczystym Magic i owinęłam srebrną nitką i prezencik gotowy:
 Czerwona nitka na nos bałwanka, srebrna nitka jako łańcuch na choince, taśma izolacyjna do zakrycie podłoża - ja swoją mniejszą kopułę osadziłam na kole od traktora, który połamał mój Synuś i dlatego je oklejałam :) a większą na drugiej części jajka niespodzianki.
 Pomponiki jako większy bałwanek - ja użyłam jednego i związałam go białą nitką trochę powyżej środka, aby utworzyć głowę i brzuch:

Z wykałaczek zrobiłam też saneczki, ale się słabo prezentują - ledwo je widać, dlatego zastąpiłam je prezencikiem :)

Jak są jakieś pytania to piszcie - chętnie odpowiem :)

5 komentarzy:

  1. Hello from Spain: beautiful creations .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe :) ... i znowu zacznę zbierać dodatkowe pojemniczki :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, muszę sobie też taką wydłubać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i pomysłowe, a jakie malutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wszystkie komentarze :) ja przez ten remont już normalnie nie mogę wytrzymać i musiałam chociaż coś malutkiego poczynić, bo bym chyba pękła xD a pojemniczki i inne przydasie mnie dosłownie zalewają, bo wciąż coś mi się widzi, że coś z tego może powstanie... i zaś tak leżą i zawadzają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...